Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
uryanne schreef:Klopt, maar dat een stud waar veel bokkers enthousiast over zijn ook betrokken is, is voor mij iig wel nieuws.
inowa schreef:je loopt een beetje achter denk ik,dit is al een hele tijd nieuws haha
mijn C voor de derde keer onder zadel.
[ Afbeelding ]
regtur schreef:Ik stem in met Melanie over wat er op de Criccieth is gebeurt.
Veel mensen hebben er een grote mond over, zonder het zelf gezien te hebben. Al gauw wordt dan de stelling ingenomen dat die man een "dierenbeul"is. Niets is minder waar. Hij was gek met zijn ponies, en wist ze allemaal bij naam te noemen en afstamming tot generaties ver. Natuurlijk had hij moeten stoppen met fokken, natuurlijk had hij hulp moeten vragen, maar vanaf de zijlijn is het makkelijk oordelen en via de online media nog veel makkelijker. Vergeet niet dat het ook in Nederland gebeurt. Misschien kennen we zelfs wel mensen die het overkomt. Het is nooit een situatie die mensen zelf willen.Het is als met elke verslaving: morgen is alles beter. Maar morgen komt niet. En dan is ingrijpen nodig, maar afzeiken, nee.