[HK] Welshpraat 4 !! We gaan nonstop verder !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fieke_

Re: [HK] Welshpraat 4 !! We gaan nonstop verder !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:00

Vanny_ schreef:
_Barbara_ schreef:
hoelaat is t nu bij jullie Haha! ?

Nu 23:23 Tong uitsteken. Het loopt hier 7 uur voor dan in NL.

Fiek van welk merk zijn je nieuwe sjabrak & peesjes ? Die grijs-roze van Equi-Theme ? En is het maat pony ofnie ?

Ik ben nu ong. 1,5 jaar van m'n beugel af (had plaatjesbeugel) maar kheb nog steeds een losse 'nachtbeugel' die k tot m'n 21ste moet. Maar heb hem niet elke dag in ofzo wat wel 'moet'.

Ja ik weet niet of die van ET is ..

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:02

Vanny_ schreef:
Ik ben nu ong. 1,5 jaar van m'n beugel af (had plaatjesbeugel) maar kheb nog steeds een losse 'nachtbeugel' die k tot m'n 21ste moet. Maar heb hem niet elke dag in ofzo wat wel 'moet'.

Kzou maar oppassen, ik kreeg toen ook geen spalkje maar moest schijnbaar ook mn losse nachtbeugel nog door gebruiken(wat mij niet verteld is!!) en daardoor loop ik nu WEER met een beugel omdat alles weer(of nouja, NOG) schever gegroeid is, niet echt leuk kan ik je zeggen..

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:10

Ben er weer Haha!

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:10

Barbaraa Haha!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:12

Lolaaaaaaaa Haha!

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:35

Haha, ik heb net even met mijn vriendin (die meegaat op Ponykamp zaterdag Haha! !) 16 blikjes bulit gekocht. waarom?
Nou, dit is ons drinken voor 2 dagen!!
we gaan elke dag een liter bullit drinken (4 pakjes is een liter), dus reken maar even uit, ik moet 27 blikjes gaan kopen, en 1 blikje is 50 cent. Maarja Tong uitsteken

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:46

whaha word je lekker hyper van Clown.

Ik ga slapen (lekkere tijd voor jullie Tong uitsteken) Kusje .

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:46

Das wel duur zeg, GP is 23 cent ofzo?

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:48

trouwens, ik heb weer vet lekker gereden met Floris!! volgensmij kwam het door het sjabrakje, haha. Maar hij ging steeds op het einde express onder de *laaghangende* bomen door. toen gaf ik hem 2 flinke tikken, nou, daar schrok hij flink van. toen ging hij heel braaf lopen Tong uitsteken en ja hoor, meneer ging eens even lekker buigen. helaas was het maar 2 minuten lang, daarna liep ie weer lekker met t koppie omhoog. maar we boeken vooruitgang, en hebben vooral geen haast Haha! !

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:48

mooi zo Haha!
En bij de tandarts ook alles goed Haha! ?

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:49

_Laura schreef:

GP ?
wij hebben hier in de winkel vorlgensmij redbul, bullit en rodeo. maar bullit is de goedkoopste. voor een pakje van 4 (redbul) met je zo 4,50 kwijt. elke dag dan 4,50 7 dagen lang. ja gráppig. !

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:50

Fieke_ schreef:
trouwens, ik heb weer vet lekker gereden met Floris!! volgensmij kwam het door het sjabrakje, haha. Maar hij ging steeds op het einde express onder de *laaghangende* bomen door. toen gaf ik hem 2 flinke tikken, nou, daar schrok hij flink van. toen ging hij heel braaf lopen Tong uitsteken en ja hoor, meneer ging eens even lekker buigen. helaas was het maar 2 minuten lang, daarna liep ie weer lekker met t koppie omhoog. maar we boeken vooruitgang, en hebben vooral geen haast Haha! !

dat is toch al netjes, dat leert ie wel
zolang je hem maar goed beloont als ie dat doet Knipoog

Fieke_

_Laura schreef:

GP ?
wij hebben hier in de winkel vorlgensmij redbul, bullit en rodeo. maar bullit is de goedkoopste. voor een pakje van 4 (redbul) met je zo 4,50 kwijt. elke dag dan 4,50 7 dagen lang. ja gráppig. !

_R_G_

Fieke_ schreef:
_Laura schreef:

GP ?

goldenpouwer of zo iets Tong uitsteken

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:55

Golden Power Ja Van de aldi.

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:55

Bij ons is t minst dure, 30 cent Tong uitsteken

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:58

Pfff.....

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:59

wat Bloos! ?

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 18:00

Golden Power,, das maar 27 cent hoor..

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 18:06

Bij ons is de goedkoopste 14 cent Haha!

Fieke_

_R_G_ schreef:
Fieke_ schreef:

dat is toch al netjes, dat leert ie wel
zolang je hem maar goed beloont als ie dat doet Knipoog

wooow zal ik eens wat vertellen! Ik ging vanmiddag dus naar floris maar er was zon feestje enik was aan het rijden, komt er zon 15 jarig meisje naar me toe: 'waarom loopt hij niet aan de teugel?' ik dacht zo: Naja, ze is vast aardig, en ik leg het wel uit. 'Floris is nog jong en heeft zijn balans nog niet helemaal goed gevonden, hij is nog want gespannen onder het zadel, maar het komt vanzelf' zegt ze: 'als je maar hard genoeg trekt doet hij het vanzelf hoor' nou, toen bárstte de bom toch echt hoor. Als het niet familie zou zijn van de eigenaresse had ik haar écht een klap gegeven. Nou, ik rij gewoon rustig door, veel overgangen en lekker naar links en rechts inbuigen, zodat hij lekker los komt. zegt ze: 'hij zit rechts vast' ik: 'weet ik', en ik ga gewoon door. Dat mens hoeft me niet te vertellen wat er mis is met Floris, dat weet ik zelf ook wel hoor. uiteindelijk komt de eigenaresse naast haar staan. 'leuk doet ie het he?' zegt dat mens zo: 'ja maar hij loopt wel wat gespannen.' Gerda (eigenaresse): 'ja dat klopt, maar daar is Fieke mee bezig, en het gaat goed zo' *stilte* zegt dat meisje zo: 'mag ik er erven op, tante gerda? ' *ze keek me ontzettend gemeen aan, en vroeg het slijmerig aan gerda. 'ja hoor!' Nou, bóós dat ik was. met tegenzin ging ze erop. en heel voorzichtig stappen. *Floris probeerde haar al te bijten toen ze opstapte Tong uitsteken maar ik duwde hem zo weg, en zei: ' je doet het zo maar, je moet geen negeatieve indruk op gerda achterlaten he!' . nou, toen gerda weg was, begon ze toch te rukken en te slaan. Nou, ik dacgt echt dat ik zou ontplóffen. Ik zei nog rustig (wat ik van mezelf verbaasde) : 'will je niet zo hard doen? Hij heeft een ontzettende gevoelige mond'. Nou toen deed ze het alleen maar harder. Ik had het al verwacht, en ik wist dat hij het zou doen. Zó is Floris. Florisis lief tegen iedereen, maar wanneer je hem pest, slaat, of trékt (wat totaal niet het geval was, neeuuuuuuuuuuuh hoor.), werd hij boos. En ja hoor, hoofd tussen zijn benen, en bokken dat ie deed. dat kind gilde: 'help me dan trut!' ghaha maar ik lag helemaal dubbel, en floris gíng maar door. oortjes naar voren joh, en dat mens hing er al half naast. uiteindelijk . *BOEM* ghahaaha lag ze daar heel zielig. Floris trapte haar nog na, nee niet raak hoor. ik hebme echt kapot gelachen. ze stond op joh, en kwam naar me toe met die zweep omhoog 'waaaaag het om te gaan lachen. wáág het' nou , je snapt wel wat ik doe. ik ging keihard lachen !! ze hield die zweep heel vijandelijk voor mn neus. ze haalde uit joh. Maar ja, meisje was vergeten dat ik ook mn eigen zweep had, en toen sloeg ik haar. OMG ik had gewoon geslagen met mijn ZWEEP. ze schreeuwde neit eens, huilde niet eens Tong uitsteken maar ze stond me aan te kijken, met een hand op de want waar ik haar had geslagen. Floris stond ondertussen al in mn nek te hijgen, hoorde ik Tong uitsteken volgensmij vond hij het wel grappig. Toen ging ik zo staan, zweepje op in mn rechterhand, en met het zweepje zo op mijn linkerhand slaan, en met mij voeten tikken: 'Nog iets te zeggen meissie? nee he? dacht ik ook. nog één woord over mijn pony. nog één keer dat je er zo op gaat zitten. en ik sla je helemaal verrot met die zweep.' toen zei ze iets vaags van: 'het is jouw pony niet, en let maar op, als ik dit aan gerda vertel, dan mag je hem niet ens meer verzorgen!' ik zo: 'ja duh. ik koop alles voor hem, ken hem al vanaf zijn 1ste jaar, heb hem ingereden, en ze ontslaat me zomaar' ze momelde weer wat, maar ik zei zo: 'hoorde ik daar nou wat Floris? iemand wilde zeker en pak slaag?!' ghaha en toen liep ik weg

Nou, ik moet zeggen, met knikkende knieeen. ik had dat meisje gewoon geslagen met een zweep ! aaaaah ! Nou, het was haar eigen schuld hoor. Wie zo aanmijn paard komt? zo kom ik ook aan haar !
Laatst bijgewerkt door Fieke_ op 16-08-07 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

_Barbara_

wojooooooooooooooo ! Tong uitsteken

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 18:10

Woozus, dat kind had dat niet bij mijn paarden moeten flikken Scheve mond
Je hebt dr wel goed aangepakt!

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 18:11

Kleine meisjes moeten dingen leren he? Tong uitsteken en trouwens, met Floris viel het gelukkig wel mee. Hij had volgensmij zn bit tussen zn tanden gepakt, dan voelt ie het niet zo. doet hij wel vaker,vooral voor de kar Lachen

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 18:12

Kleine meisjes? Dat meisje was toch 15? En was jij geen 12? Huilen van het lachen