Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Uhu, drukke nacht gehad
Doos. 
! 

Vakantie had wel wat langer mogen duren.
(bent allang in de Efteling maarja
)
(ben je zeker ook al maarja
) 

. Maar het regende alleen 's nachts en soms 's avonds of overdag een buitje maar dat was ff kort en daar droogt alles weer snel door de warmte en er stond ook een lekker windje. Maar als het regende kwam het wel echt met bakken uit de lucht
Hollandse buien zijn d'r niks bij haha. Maarja hun hebben dus ook een 'droog' seizoen en dan is alles kurkdroog dus... was trouwens wel beter dan 30 graden volop zon de hele dag. 
. En d'r was ook zo'n jongen van 17 (zei die, maar je weet maar nooit met hun) die ging opeens tegen me aanl.ullen toen we op straat liepen vlak uit het hotel, zei die van: hoe heet je/heb je zin om een keer af te spreken op het strand (strand was gelijk achter het hotel) blablabla... nja ik denk van 'het zal wel' en als je gewoon ff een praatje met ze maakt enzo dan gaan ze vanzelf weg.
maar je heb daar ook veel jongens die doen zo omdat ze dan hopen dat ze naar NL kunnen komen zodat ze een betere toekomst hebben. Dus ik reageerde al wat terughoudend enzo maar ik praatte weleens met hem. Wilde die een keer afspreken om ff 'een beetje te praten', ik kon alleen na het avondeten (dus om 9 uur ofzo), en ik zag het eigenlijk niet zo zitten dus ik zeg nou is goed, maar ik blijf voor het hotel en na 10 min. ga ik weer terug. M'n moeder ging voor de zekerheid mee en zij wachtte bij de ingang van het hotel. Uiteindelijk ging ik en Adam (zo heette die) ff een rondje lopen (ja het was eng
er zijn ook geen straatlichten dus het is helemaal donker). We gingen terug via het strand, maar daar zijn gelukkig ook van die 'guards' die zorgen ervoor dat toeristen niet worden lastig gevallen. Kreeg ik een ketting van hem en zegt ie van: can I hold you, probeerde die me te zoenen
, ik doe stapje terug, zegt ie van ja mag ik je niet een kus geven? Ik zeg: nee ik heb een vriend en ik ken je niet eens... zegt ie zoiets van: dat maakt toch niet uit, als je gewoon hier een goede tijd hebt en je elkaar leuk vindt?
want ja je weet maar nooit... hoewel hij was wel echt een aardige jongen maar ik snap echt niet waarom ik dat heb gedaan
. Vond het ook zo zielig om nee te zeggen, en ik dacht: ooh we gaan ff rondje lopen, en er waren ook mensen van het hotel die hem kende en die zeiden dat ik wel safe zou zijn met hem.
zag hem nog wel op het strand en hij bleef nog wel steeds praten enzo.
heel leuk. Alleen ik ga nooit meer met korte broek en slippers rijden. 
. En daar waren er nogal veel van.
Ik zag ze nog toen ik daar op internet ging maar het is daar zo sloom dus werd telkens van bokt gegooid.
. Wat erg zeg! Heb je een foto
?
. Naja, gratis les.. Een stalgenoot van mij heeft een hoop ervaring met jonge paarden en omdat ze Yuni super vind helpt ze me
.
. Was wel even wennen, met lange teugel, maar ze liep veel beter en meer relaxed. Zo begon ze ook veel meer op mijn been te reageren en ging het steeds beter
. Ze was echt een brave 'poownie', haha! Ze vind het gewoon nog erg moeilijk om haar balans te vinden, maarja, ze is nog maar 3
. 
.
gingen we ze voeren.

deze heb ik maar dan in het grijsbruinig,