Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Luna2006 schreef:Ze is een welsh partbred moeder is een Shamrock merrie en dochter van Revel paul jones.
Ben eigenlijk niet bepaald van plan om met haar te fokken maar eerder om in te zetten als sportpony.
Heb een geschatte grootte van een meter 30 gekregen bij haar volgens deze man. Ze meet nu al een mooie meter 10 naar schatting.
Maar de dierenarts raadde aan om dan met arabiertjes of kleine warmbloedjes met arabisch bloed te fokken om zo een iets grotere sportpony te fokken maar vind dit zelf niet zo heel interessant. Hou het liever allemaal een beetje zuiver.
Cemlys schreef:Als ze bij mij gereden worden onder het zadel of voor de wagen dan staan ze hier onder dek, soms zelfs geschoren. Ook degene die naa de vroege keuring gaan krijgen ruim van tevoren een deken op. Voor de rest geen past van stof en zand want ik poets de rest eigenlijk niet. Ben inmiddels gewend aan vieze schimmels s winters. Ben daar dus wel wat makkelijk in geworden.
Cemlys schreef:Vivana. Ik moest stiekem wel lachen om zijn actie. Kan me er alles bij voorstellen. Gelukkig wel een goede uitslag.
Girlgamer schreef:[ Afbeelding ]
Kwam net een hengstenbrochure tegen van 40 jaar oud van de Gredington stud. Leuk om te zien hoe de prijzen toen waren!