Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dorienn schreef:ik heb een welsh en ze is echt een schatjezodra dat je ze kent doet ze alles voor je. en ze is echt heel aanhankelijk. als ik soms de buurmeisjes erop laat rijden en ik sta in het midden vd piste, is de kans groot dat ze zich opeens omdraait en in draf naar mij komt om eventjes te knuffelen. vandaag ook, ik ga eventjes een paar emmers halen, het buurmeisje zit erop, ik kom terug en hup, in draf naar mij en dan luistert ze totaal niet meer naar het buurmeisje.
en ze kan ook super springen!
starjo schreef:Wij hebben een bonte merrie zonder papieren, zij is vorig jaar gedekt door de goed gekeurde welsh hengst High Flown's Viper.
Hier hebben wij een prachtig zwarte hengst veulen, met twee hoge witte achter benen en een bles uit gekregen.
hij is 22 april 2008 geboren en heet Black Onyx van Landzicht .Wij noemen hem Onyx.
de merrie is 1.28m en Viper is 1.20m , dus wij denken dat hij daar een beetje tussen komt , een leuke kinder pony dus.
Wij gaan hem uiteindelijk wel verkopen, maar alleen aan een heeeeeel goed tehuis.![]()
Mango_ schreef:Ik heb zelf geen welshje, maar ik verzorg 2 geweldige welshjes.Beide al wat ouder(15 en 17) maar gedragen zich nog als diertjes van 8 en zien er beide ook absoluut niet oud uit. De energie voor 10 is niet altijd even makkelijk.
Maar het zijn beide schatjes.
Van de 17-jarige(Martje) heb ik een foto in mn onderschrift staan, onder 'someone'. En verder 2 foto'tjes in mn profiel.
Biondaa schreef:Ja ik mag me ook toevoegen.
Ik rij nu een welsh cob.
Hij is 1.46m groot en 17 jaar oud.
Kijk mijn in mijn profiel voor een foto
jacquelinee schreef:ik heb een welshjee C,
een ruin van 35 jaar:D houvanhem(L)