Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Maar goed, we hebben er zin in! Iedereen alvast veel succes met het keuringsklaar maken van de ponies! Mloui schreef:Zoo nog een weekje voor breukelen! Gister ook het boekje ontvangen, stond hij er weer niet bij voor het bestgaand... Is nou al de 2e keer! Naja even gebeld en alles is opgelost. We moeten wel echt belachelijk vroeg de deur uit. Welshcup begint om 9 uur en we wonen ook niet echt naast de deur (zachtjes uitgedrukt) dus zal een uur of 5 wegrijden worden. Leuk he die ponies. Maar goed, we hebben er zin in! Iedereen alvast veel succes met het keuringsklaar maken van de ponies!
.
LadyAngel schreef:maar ik heb 2 stickers gekrege, waar moet die andere dan? want ik zie ze wel altijd op het hoofdstel zitte maar dat zijn plaatjes en ik heb 2 stickers..
Dyonne schreef:Ik zag ook dat van stamboekopname van Tomos.
Maar hebben jullie bij hem een veulenboekpapier? Staat wel op de voorkant, want dan is het wel logisch.
Mocht je voor stamboekopname gaan, dan ben ik voor jullie geloof ik.
Royaltjuh schreef:LadyAngel schreef:maar ik heb 2 stickers gekrege, waar moet die andere dan? want ik zie ze wel altijd op het hoofdstel zitte maar dat zijn plaatjes en ik heb 2 stickers..
Dieplak je gewoon op beide armen van de voorbrenger. Of 1 aan de rechtkant en 1 op de rug, kan ook.
Dyonne schreef:Klopt, dat is niet vreemd hoor. Hij houd veulenboek papier tot hij op de hengstenkeuring is geweest. Basisboek moet je speciaal opgeven en voor betalen.
en hopelijk meer succes onder het zadel. Maisie schreef:ik moet geloof ik om 11.15 voor stamboekopname.
ik hoop wel dat ze een 2e premie haalt.
leuk dat er zo veel mensen komen. ik hoop een aantal van jullie te herkennen.