Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melanie5 schreef:Anniek, die donkere NWR merrie die voor 2400 euro ging, vond ik echt wel een mooi dier. Heb helemaal niets met NWR's, maar dit was echt een plaatje. Ook nog een mooie vos merrie gezien.
ARhythmical schreef:nr 69 Zalegro idd 1600 en dan te bedenken dat hij voor zoveel meer te koop stond en dat er niet over de prijs te praten viel...Ik was dan ook erg benieuwd naar zijn prijs vandaag en of hij gegunt werd...
Prijzen vond ik om te huilen....wij zijn met een 6 jarige palomino naar huis gegaan, plaatje! Wordt vrijdag geruint...
ARhythmical schreef:nr 69 Zalegro idd 1600 en dan te bedenken dat hij voor zoveel meer te koop stond en dat er niet over de prijs te praten viel...Ik was dan ook erg benieuwd naar zijn prijs vandaag en of hij gegunt werd...
Prijzen vond ik om te huilen....wij zijn met een 6 jarige palomino naar huis gegaan, plaatje! Wordt vrijdag geruint...
patrick76 schreef:Melanie5 schreef:Esbina, volgens mij 1800 euro, dat was die 3 jarige vos B toch?
Patrick: dat had ook beter gekund ja. Ik snapte vooral die kinderen niet, maar dat zal wel voor het plaatje zijn.
voorbrengers zat, 1 oudgediende die toen ook alleen maar voor bracht wat ie leuk vond. 1 dame die nog steeds haar best deed tussen een x aantal kinderen en luie donders. Aantal jaar geleden stonden er 4 voorbrengers die alle ponies deden en dat ging super. Veilingmeester was ook om te huilen. Had af en toe wel humor imo maar was natuurlijk voor de buitenlandse gasten niet te volgen.
of geen anderen kunnen strikken.
AniekR schreef:ARhythmical schreef:nr 69 Zalegro idd 1600 en dan te bedenken dat hij voor zoveel meer te koop stond en dat er niet over de prijs te praten viel...Ik was dan ook erg benieuwd naar zijn prijs vandaag en of hij gegunt werd...
Ah volgens mij zaten jullie dan voor onsMét stroopwafels
patrick76 schreef:ARhythmical schreef:nr 69 Zalegro idd 1600 en dan te bedenken dat hij voor zoveel meer te koop stond en dat er niet over de prijs te praten viel...Ik was dan ook erg benieuwd naar zijn prijs vandaag en of hij gegunt werd...
ja maar is hij nu dan wel echt verkocht? Jullie de Generaal gekocht?
patrick76 schreef:hopelijk leest het bestuur van het NWPCS nu ook weer stiekum mee en kunnen ze er wat van opsteken . . . . .