Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
YWC schreef:Gefeliciteerd seabiscuitje.
Wij vertrekken over een paar uurtjes.
De zenuwen gieren door mijn keel. Niet zo zeer voor de plaatsing (ik ga er toch vanuit dat ik laatste wordt), maar meer kwestie van de reactie van het publiek.
Hoe heb ik het toch in mijn hoofd gehaald om een perlino cob te showen op zo'n grote show.
, benieuwd naar de resultaten.
nogmaals gefeliciteerd darwin! 
dion1anouk schreef:Van ons ook allemaal gefeliciteerd met de mooie overwiningen! Bij ons is de dag SUPER geweest Mijn dochter heeft het Leading Rein CK gewonnen we zijn super blij met dit resultaat was een grote groep. En onze welsh cob Uncorn's Ballerina Girl liet gisteren weer even zien hoe het moest met het bestgaand 1ste en s'middags deed ze het nog even over met de dressuur. Alleen in de middag was het te lang wachten voor de Leading Rein de rubrieken liepen te lang uit mijn dochter(5j) had geen energie meer en was in slaap gevallen net voor dat ze binnen moest.Niet gek als je weet dat ze al van 3uur s'nachts wakker was (om te vertrekken).Dus de consentratie om te rijden was weg toen ze eindelijk naar binnen mochten om 17.45u. Dit was niet zo fijn geregeld voor die kleintjes volgende keer mischien de rubriek als eerste laten staten voor de andere gereden rubrieken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!