Ik heb het juist ervaren als een redelijk lichte bak. Hangt natuurlijk ook van het licht af wat van buiten naar binnen valt.
PeeWij
Geplaatst: 12-02-09 19:26
Buckje schreef:
ik ga zaterdag met Melanie5. hoop dat ik de avond ook nog mee kan maken, maar weet niet of ik dat volhoudt.
Zaterdag de avond Dan is er niets hoor
Ik ben er natuurlijk 2 hele dagen.
Laatst bijgewerkt door PeeWij op 12-02-09 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 12-02-09 19:26
Buckje, zaterdag is de avondshow niet hoor. Op zich is er overdag best een fotootje te maken hoor. Ik heb vorig jaar zelfs met mijn oude niet lichtsterke objectief nog redelijke plaatjes geschoten. Toen viel het in de avond wel tegen omdat er veel met sfeerlicht gewerkt werd..
Ik spring onder de douche en ga werkelijk op bed, ben nu al moe en mijn wekker gaat kwart over 5, dus lijkt mij een verstandige zet.
Tot morgen!!
tinne84
Geplaatst: 12-02-09 21:24
Wij komen ook weer een kijkje nemen, vooral voor de a'tjes maar de andere zijn natuurlijk ook meer dan de moeite waard!!!
cuneracobs
Geplaatst: 13-02-09 01:05
ag ik kom ook maar weer is kijken
linda_lekuri
Geplaatst: 13-02-09 11:19
Ik moet nu (vanmorgen) eerst nog werken, maar na werktijd springen wij meteen in de auto naar Ermelo! Wij verwachten er rond half 3/ 3 uur te zijn! We komen voornamelijk voor de A-tjes. Cob's zijn er helaas niet..... Mijn man neemt natuurlijk zijn fotocamera mee! En ik ben evt. herkenbaar aan mijn McKing jas! Ben erg benieuwd naar de show vanavond!
Alle voorbereidingen hier heb ik getroffen; luiers ingepakt voor Tristan, en extra batterijen voor m'n fototoestel! Wim (m'n man) kon een uurtje eerder vrij krijgen, m'n ouders die ook meegaan zijn vanmiddag al vrij, dus om 16.00 springen we in de auto! Ik heb maar een lijstje gemaakt hoe ik de medebokkers kan herkennen; hihi!
Even een kort verslag want ben net thuis na een dag keuring en vanavond een etentje . De NWR zaten wel een paar leuke tussen maar geen echte uitblinkers. Partbred was niet zo veel bijzonders. Beide Ctjes zijn door naar de 2e bezichtiging. Bij de B's vond ik eerlijk gezegt de beweging toch nog tegen vallen voor gebruikspony's. Maar bij de Atjes tot mijn grote verrassing toch 3 a 4 pony's die qua beweging toch wel heel wat in huis hadden waarbij (denk ik) 2 echte toppers. Door naar de 2e bezichtiging zijn;
Ben het redelijk met BlackDevils een. NWR's helaas geen uitblinkers. Eerste jaargang van Wengelo's Ricardo is me wel positief opgevallen. Wel een paar stoere WPBR's gezien, die sectie is echt in opkomst. B's viel idd erg tegen met beweging A's ben ik een paar keer verrast