Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Golan schreef:idd, en nu begint morgen ook nog de proefwerkweek.....
Celiien schreef:Golan schreef:idd, en nu begint morgen ook nog de proefwerkweek.....
ik volgende week pas
nee gewoon, de welsh algemeen(cob bv)
klinkt dommig, amar wilde dit gewoon ff weten![]()
nath heb ik jouw op msn?
Golan schreef:bah.... morgen grieks en techniek....
voor techniek hoef je niet te leren das dan wel weer oke
Nyckle schreef:Leuke foto's Celien!
Da's klöte Emmie...
Miss_Mo: Heb je nog een proefkonijn nodig voor dat digitaal teken? Dat kan jij echt goed
Cynn_x schreef:Miss_Mo schreef:Ziekte van Hashimoto, schildklierziekte...heeft dingen aangericht die niet gemogen hadden xD
Heb lange tijd depressief gezeten, zonder wat te zeggen..veel spierpijn gehad enz.
Snel ziek..en ga zo maar door...
Tot ik opeens een dikke keel had, niet enkel opgezwolle klieren dus..m'n ma riep gelijk dat het m'n schildklier was..en ja hoor..gelijk had ze...
Nouja, m'n hele leven van die mislukte tablettjes, verder niks..pff..gelukkig!
Alleen blijven zitten, en dan dus te horen krijgen dat als je in de 2e blijft zitten het in de 3e niet meer mag(normaal mag je in de 2e niet eens blijven zitten), en als je de 3e dus niet haalt, je in het examenjaar vmbo terecht komt..dan schrik je wel even..nog meer druk op m'n schouders..
In de 1ste zou je niet mogen blijven zitten, in de 2de al wel.
Tenminste, dat is hier in Lelystad wel zo
Rebeccaa schreef:Bij ons is het zo, dat je nìet in de eerste mag blijven zitten..
Bij VMBO/Havo mag je wél in de 2e (en verdere jaren) blijven zitten, maar op het (T)VWO/Gymnasium mag je pas in de 3e blijven zitten..
Sterkte/beterschap Emmie!
En shan, heel veel succes morgen met bio en Grieks! Je kan het!