Leuk! Het is een erg mooi stel Hoe oud zijn ze? En wanneer ga je met ze aan de slag (al beleerd of niet)? Wel weer wat anders dan een valk
_Karin
Geplaatst: 02-03-14 20:12
Donna vorig jaar augustus toen ze goed in vorm was.
vivana
Geplaatst: 02-03-14 23:54
AnnetB schreef:
Ah paco!! M'n oude maatje!! Hij is erg gaaf geworden
Dank je Heb jij dan toevallig veulenfoto's van hem? Ben daar erg benieuwd naar.... Niet erg duidelijk,van afgelopen vrijdag. En nog een gave van afgelopen zomer;
Nee die hebben we helaas nooit gemaakt. Maar hij was zo'n gaaf pony'tje. Wij hebben hem na het afspenen op stal gehad. Hij was toen nog heel donker. Hij ging overal met me mee naar toe. Het dorp in, heuvels klimmen. Het was echt mijn maatje! Hoe oud is hij nu?
Sylkai
Geplaatst: 04-03-14 12:30
Sinds vandaag woont er een welsh bij ons Ze is 20 jaar, en bedoeld als knuffel pony voor de kindjes en gezelschap voor onze a.s. tinker.
Heb nieuw tuig besteld, precies hetzelfde hoor Maar wou het een maatje kleiner, zit toch wat mooier, doordat zo soepel leer is rekte het best wat uit. Maarja, heb het geld er niet zo voor liggen dus moest het wel verkopen.
Swann nog maar eens. Ze was moe en mijn man ook, en mijn man is bij haar gaan liggen.
Ze is trouwens druk van kleurtje aan het veranderen. Het wordt een mooie witte zwaan.
jeroen29
Geplaatst: 02-04-14 11:18
ik doe ook maar even mee zelf heb ik een welsh merrie sectie A heb haar al sinds ze 11 maanden was ik ben van plan haar bij 3 jaar voor de kar te zetten ik ben nog opzoek naar een KWPN maatje voor haar maar ik heb nu al mijn handen vol aan haar
weet iemand hoe ik een foto moet invoegen
Nicole
Geplaatst: 02-04-14 11:20
Spam ik mijn nieuwe aanwinst ook maar
Ald Feart's Mierela is een Kooihuster Samme x ster v. Orchard d'Avranches 3 jarige valk NWR merrie volle zusje van Ald Feart's Special (Keep it Special) en gaat met 2.5 week naar de hengst om gedekt te worden.