Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
regtur schreef:Ceasar@ hopen dat de besmetting plaatgevonden heeft na jouw bezoek! Zou zonde zijn als het mis ging met de dracht!
Chantalll schreef:Regtur : ik bedoelde meer in de zin .... van pony' s klaar maken voor de keuring ... en zorgen dat ze er mooi voor staan en op de keuringen kom je er niet zomaar tussen, vandaar dat kk zei dat ik pas sinds dit jaar het plezier erin heb .... merendeel omdat fred me ertussen zet. Die zit er al jaren in. En kwa fok .. ik fok steeds met dezelfde hengst ... en gelukkig een ideale merrie tot nu toe .. steeds in 1 x drachtig en veulent zelf wel af ... tot nu toe heeft ze alles zelf gedaan ... ik denk dat ik nog heeeeel veeel kan leren kwa fok, stand, papier, bouw enz. Dat is iets waar het merendeel hier een stuk meer verstand van heeft dan ik ....
Rivendell schreef:Hier nog wel twee leuke fotos.
Sinds twee weken zijn er twee jone ponies onder het zadel.
De ruiters lijken wat dik, maar ze hebben een body protector onder hun jas![]()
Rivendell's Reality (Rivendell's Hy Fidelity x Ninnes Laura), 3,5 jaar, 5 maanden drachtig van Boothsdale Dylan
(beugels zaten een gaatje te kort)
[ Afbeelding ]
Sardis Purdey (Sardis Donatello x Sardis Priscilla), 5,5 jaar, 5 maanden drachtig van Llwynhywel The President
(zadel ligt te ver naar voren door die dikke buik hihi)
[ Afbeelding ]
Caesar schreef:Nou Rivendell, aan de knietjes van (zeker de tweede) ruiter het met het gewicht nog wel mee. En het is toch lastig om een ruiter te vinden die je pony kan beleren en ook nog een beetje past. Purdey heeft inderdaad een best buikje! Leuk!
Nou, tijdje geleden voor een scan bij de L.hoeve geweest, en nu is er Rhino uitgebroken. Het zal waarschijnlijk niets zijn, maar nu die kleine dragend is ben ik er niet zo gerust op eigenlijk...
dadabo schreef:Hier helemaal nog geen foto van haar geplaatst, dat zal ik eens ff snel doen.
Ze heeft een A vader en een D moeder...dus een Welsh C.
Volgend weekend verwacht ik haar thuis, en nu al stiekum naar mooie Welsh C hengsten aan het kijken.
[ Afbeelding ]
keresa schreef:
Luna2006 schreef:Vandaag de veearts langs geweest voor jaarlijkse controle van mijn merrie en hij heeft meteen Dilys en Casper (nieuwe aanwinst) erbij genomen om eens na te kijken.
Door het aankomende weer heeft hij aangeraden van nog iets meer bij te voederen van mijn oude merrie en hij hoopt dat de papieren van Dilys in orde komen want hij ziet er enorm veel potentieel in om te fokken.
Ze heeft erg mooie bewegingen en een supermooie bouw voor haar leeftijd zei hij. Ben dus best wel trots op mijn paardje