Dan moet je echt strijden!

Best gemeen! K'utschool ook altijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Celiien schreef:Jóeeehooeee!
ik had nog foto's van mijn wedstrijd zondag
Yucome schreef:Hoi allemaal
Had vandaag 2 pw'en volgens mij allebei helemaal vern.eukt![]()
Miss_Mo schreef:
Maar hoe gaat het verder?
Lynn_x schreef:Redelijk, maar dat vertel ik allemaal liever niet in het openbaar, Ruzie thuis enzo, En heb last vn mn pols..
Nyckle schreef:Heb morgen een overhoring van Biologie, júíst: over voortplanting...
Miss_Mo schreef:Ziekte van Hashimoto, schildklierziekte...heeft dingen aangericht die niet gemogen hadden xD
Heb lange tijd depressief gezeten, zonder wat te zeggen..veel spierpijn gehad enz.
Snel ziek..en ga zo maar door...
Tot ik opeens een dikke keel had, niet enkel opgezwolle klieren dus..m'n ma riep gelijk dat het m'n schildklier was..en ja hoor..gelijk had ze...
Nouja, m'n hele leven van die mislukte tablettjes, verder niks..pff..gelukkig!
Alleen blijven zitten, en dan dus te horen krijgen dat als je in de 2e blijft zitten het in de 3e niet meer mag(normaal mag je in de 2e niet eens blijven zitten), en als je de 3e dus niet haalt, je in het examenjaar vmbo terecht komt..dan schrik je wel even..nog meer druk op m'n schouders..
Nyckle schreef:Heb morgen een overhoring van Biologie, júíst: over voortplanting...
Cynn_x schreef:Nyckle schreef:Heb morgen een overhoring van Biologie, júíst: over voortplanting...
Hebben wij al gehad
Silfanoo schreef:Heey
Celiien schreef:Mensen,
hoe groot is de maximum hoogte vna welsjes ook al weerdomme vraag ik weet
![]()