Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
toptoys schreef:Madrieka, hier in de buurt rijdt een vrouwtje met zo'n scoot ook op straat. Laatst scheurde ze door de bocht en ging ze om.......ze had niks hoor. Ze zei zelf al dat ze daar niet voor waren.......
Ff weer bijhouden want ze word dik
Ben erg benieuwd, zal nu zo'n beetje ff de katten eten geven en m'n eigen eten bereiden 
tralalalala.. benniebang schreef:tralalalala..
Ben ent terug van de kaakchirurg, die heeft er 2 uitgehaald. Die ene deed sinds woensdag f*cking pijn, kom ik daar vraagt ie of die ander er drekt ook uit mag. Uhm... *slik* ja doe maar
Duss, nu 2 gaten in mn mond. Smaakt naar bloed, blegh!
Ik had je al redelijk voorbereid
Ik had niet eens bloederige smaak in mn mond, bloed niet hard

succes ermee! Hoop dat je morgen gewoon op wedstrijd kunt! benniebang schreef:oh jee, toen ze dat bij mij hebben gedaan was het niet zo best... maar kreeg er ook een ontsteking overheen, wil je niet bang maken, maar als ik nu het woord kaakchirurg hoor lopen de rillingen over m'n rug. Maar: ik ben rasechte pechvogel, bij mij zal je altijd zien dat er nog iets overheen komtsucces ermee! Hoop dat je morgen gewoon op wedstrijd kunt!

benniebang schreef:eh.. Vandaag is roooooooood, rood van rood wit blauw. tralatlalalalala..