Zien eruit als super sportpony's. Bij de verkoop nog wel meer waard. Echt heel mooi!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roxxxiejjj schreef:Wegens de leeftijd denk ik mischien 500euro maar dat komt dan omdat ze niet meer jaren mee kan doen in de intensieve sport:). Niet erg natuurlijk!
Sanniej_ schreef:Sja maar de mijnne kan meer onder het zadel en voor de kar die van haar alleen onder het zadel ik neem aan dat de pony dan meer waard is. En kijk is mijn profielgeen sportpony haha nou ze kan lopen dat wil je niet weten
maar maakt verder niet uit. Maar heb het idee dat er niet serieus over nagedacht wordt hier.
Sanniej_ schreef:Sja maar de mijnne kan meer onder het zadel en voor de kar die van haar alleen onder het zadel ik neem aan dat de pony dan meer waard is. En kijk is mijn profielgeen sportpony haha nou ze kan lopen dat wil je niet weten
maar maakt verder niet uit. Maar heb het idee dat er niet serieus over nagedacht wordt hier.
Sanniej_ schreef:Even een vraag waarom is die van christel meer waard? Graag een onderbouwende mening, ik zie niet veel verschil tussen onze pony`s behalve een beetje grootte.
Heb het idee dat hier maar in het wilderweg boden neergezet worden jammer.
Sanniej_ schreef:Sja, ik vind het beetje jammer dat er niet serieus naar gekeken wordt maar alleen naar kleur en aftekeningen en type..
Maar goed laat maar, ik ga der toch niet verkopen of wat dan ook.
Maar had al verwacht dat dit soort boden neergezet worden.
Verder niet belangrijk meer.
Sanniej_ schreef:Maar had al verwacht dat dit soort boden neergezet worden.