Wat mij trouwens opviel de laatste tijd is dat er in de uk heel veel veulenshows zijn, en je hier niets over hoort, zonde eigelijk. mss iets leuks om te introduceren in de toekomst? Of wat denken anderen daar over? Ik heb ze niet allemaal in keuringsconditie en het ene veulen is het andere niet wat groei betreft,maar het zou wel kunnen. En het lijkt me ook leuk.
, hoewel het ontzettend nat is hier, de veulentjes toch even stoom laten afblazen
Maar ik zou het zelf ook wel fijn vinden als ik, mits onderbouwd, commentaren zou krijgen. Wat ik hier heb gemerkt is er toch wel een hoop respect naar elkaar toe, ook als de neuzen even een andere kant opstaan.
) en daar doen ze het gewoon goed op. en verder onbeperkt hooi. groeien gaat toch met ups en downs, kun je weinig over zeggen.
als ik het zo mag zeggen, merries die terug kwamen, merries die veel later dan verwacht een veulen kregen, of na een dekking op tijd, na 6 weken weer hengstig werden.... Eerlijk gezegd hoop ik dat de laatste maar niet dragend is, wordt veel te laat. Maar goed, verder is er wel wat te zeggen voor wekelijks een veulen.