Ben er ook weer ff
Fiek leuk jo dat het steeds beter gaat met Floris
2 sept. ga ik voor t eerst met Bandit springen (voor hem 2e x ohz). Meisje die hem deed toen ik weekje weg was heeft voor t eerst met hem gesprongen ohz. Vond het eerst wel k-ut maarja heb gehoord dat het heel goed ging.
Robin vind het echt poedersuiker voor je
. Jammer dat Ollie je eigen/vzpony niet is. Misschien gaat een 11-jarig meisje Bandit na de vakantie ook doen voor 1 dag in de week. De eigenares heeft het druk en ze twijfelde of ze nog iemand kon zoeken voor 1 dag in de week. Dat meisje is nu 2 x ofzo met de eigenares mee gegaan naar stal, en ze heb ook gereden. Ik had gehoord dat ze nog niet zo goed kon rijden maar ze is klein & licht dus wel goede maat voor Bandit.
Als het doorgaat vind k het juist goed voor Ban want dan krijgt hij meer aandacht & beweging enzo, en t is toch maar voor 1 dagje. Maar eerlijk gezegd ben k ook wel beetje bang dat ze hem gaat verpesten
. Hij is nou 9 maanden ingereden en hij moet nog best wat leren. En hij is lekker zacht in z'n mond & ontspannen.
Vorige x had ze ook z'n staart & voorpluk geborsteld met de harde borstel
. Kan er moeilijk wat van zeggen omdat het niet m'n eigen pony is, en heb d'r nog nooit gezien. Maar gelukkig luistert de eigenares ook naar mijn mening enzo vind k wel weer fijn.