gewoon omdat het onze band en vertrouwen laat zien

Dit is Bertha mijn eigen welsh pony van 10

heerlijk pittig dingetje, en iknow ze is te dik, maar word amper gereden wegens te druk met school en er geen anderen op kunnen rijden
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shona schreef:
vivana schreef:Shona schreef:
Dát vind mijn man nu leuk!
Vroeger is Teake van hem geweest(va 3jr en hij heeft er dubbel M mee gereden) voor hij naar Anne ging waar hij internationaal werdt gestart met springen.
Dan is je merrie al een eindje op leeftijd?
En zij is gefokt bij stal Dempsy (klein donker(haar) mannetje met snor)..
Shona schreef:Oh, echt! Wat leuk, heeft hij misschien meer info over zijn karakter?
Ze is van 1993, dus dit jaar 20.
Dat klopt. Ik ken de man zelf niet (zou wel graag meer willen weten over haar natuurlijk, ik heb haar zelf pas sinds haar 17e?) maar in haar paspoort staat wel dat ze op Stal Dempsy gefokt is. Haar moeder is Dempsy Golden Star.
Donna zelf is uiteindelijk een keurmerrie geworden en heeft een aantal hele leuke veulens op de wereld gezet!
Maar wat leuk en toevallig
vivana schreef:Shona schreef:Oh, echt! Wat leuk, heeft hij misschien meer info over zijn karakter?
Ze is van 1993, dus dit jaar 20.
Dat klopt. Ik ken de man zelf niet (zou wel graag meer willen weten over haar natuurlijk, ik heb haar zelf pas sinds haar 17e?) maar in haar paspoort staat wel dat ze op Stal Dempsy gefokt is. Haar moeder is Dempsy Golden Star.
Donna zelf is uiteindelijk een keurmerrie geworden en heeft een aantal hele leuke veulens op de wereld gezet!
Maar wat leuk en toevallig
Zijn karakterwas top; hij stond in de trailer gewoon langs een merrie als ze op wedstrijd gingen.
Bij de goedkeuring kwam hij als beste sportpony uit de bus van alle hengsten (kwa exterrieur werdt hij laatste geplaatst).
Teake wist precies het verschil van dekken en bereden worden.
(op zijn dekstation op en top hengst behalve als mn man hem kwam rijden).
Tja verder....gewoon een geweldige gouden sportpony