Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
toptoys schreef:Geniet er nog maar van Wf, straks als je moet gaan werken is het over met zoveel vrij.

toptoys schreef:Geniet er nog maar van Wf, straks als je moet gaan werken is het over met zoveel vrij.
toptoys schreef:En jij denkt dat als je voor je zelf werkt, je meer vrij hebt? Ik werk nu 5 jr voor mezelf en heb 2 vrije dagen per jaar......
Miss bijbaantje, maar even zien. Volgend jaar moet ik wel stage lopen, 4 dagen in de week. Maarjah, ook bij een fotozaak, dus is voor mij echt geen straf
toptoys schreef:En jij denkt dat als je voor je zelf werkt, je meer vrij hebt? Ik werk nu 5 jr voor mezelf en heb 2 vrije dagen per jaar......
Maar dan doe ik werk wat ik leuk vind
En ik begin geen winkel oid. dus ik zit dan niet vast aan tijden.
Welshfanatic schreef:toptoys schreef:Geniet er nog maar van Wf, straks als je moet gaan werken is het over met zoveel vrij.
Dan werk ik voor mijzelf
Dan moet je alleen maar nóg harder werken, zoals TT ook al zei. Maar goed, ook bij mij geldt: tis hobby en je weet waar je het voor doet.
Yorrie schreef:Hahaha! En dan? Dan hoef je niet zo veel te doen? Forget it zou ik zeggen!Dan moet je alleen maar nóg harder werken, zoals TT ook al zei. Maar goed, ook bij mij geldt: tis hobby en je weet waar je het voor doet.

toptoys schreef:Vaak met een baan zonder vaste tijden, maak je meer uren. (spreek uit ervaring) Maar als je lol in je werk hebt, maakt het niks uit. Duurt die foto opleiding zo lang joh?
stalshamrock schreef:ik ga er weer even mee stoppen.
even mijn beesten verzorgen.
doei doei.
Heb in 2 jaar tijd 3 opleidingen gedaan en geen diploma gehaald. Nu eindelijk een studie die ik ECHT leuk vind. 

yorick schreef:Hallo,was ik ook weer ff,zo naar een klant,kast plaatsen.En dan om 6 uur naar huis,verjaardag vieren van Cindy,en dan lekker weekend.
Lekker veel taart in 1 weekend

Welshfanatic schreef:yorick schreef:Hallo,was ik ook weer ff,zo naar een klant,kast plaatsen.En dan om 6 uur naar huis,verjaardag vieren van Cindy,en dan lekker weekend.
Ohhh gefeliciteerd![]()
Grappig dat jullie zo na elkaar jarig zijnLekker veel taart in 1 weekend