Paar weide foto's van Twisthoeve's (G) Rhydaman, een 5 jarige welsh mountain hengst.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Oostdijk's Ceridwen Madoc, een 4 jarige, in België goedgekeurde, welsh mountain hengt. Als alles volgens plan gaat, komt hij volgend jaar in het span naast mijn andere valk hengst Twisthoeve's (G) Rhydaman..

AnnaStatya schreef:Wat een mooie beestjes!!!!
Die hier boven is eng!!
Maar zo cute!![]()

FrieseMenner schreef:Mooie welshen weer!
Hier weer wat nieuws er bij, de stallen beginnen aardig vol te raken..Oostdijk's Ceridwen Madoc, een 4 jarige, in België goedgekeurde, welsh mountain hengt. Als alles volgens plan gaat, komt hij volgend jaar in het span naast mijn andere valk hengst Twisthoeve's (G) Rhydaman..
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
& de 2 valk heren samen;
[ Afbeelding ]
Het wordt hier wel heel erg gezellig zo met al die valkjes. Maar ook wel heel veel mooie foto's van alle andere Welshjes trouwens!
Helemaal leuk dat Madoc bij jullie staat, vind ze goed bij elkaar passen, Madoc moet natuurlijk nog veel leren. Maar braaf was hij als veulen al, wel ook als klein ventje al een echte macho, tijdens de premiekeuring in Heteren brak hij los en ging hij de andere moeders lopen uitdagen, nou ja, gelukkig hij viel bij de jury ook op en kreeg als klap op de vuurpijl een 1e premie!

Ik weet wel een aantal leuke routes die we wel zouden kunnen rijden. Bedankt, hij lijkt ook zijn plaats gevonden te hebben en kan, in tegenstelling tot wat ik verwachtte, super met Giel opschieten. Hij krijgt eerst de tijd rustig en goed uit te kunnen groeien en dan hoop ik (eind) volgend jaar ook een dubbelspan valken voor de wagen te hebben lopen!