Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Luna2006 schreef:Met de klik bedoel ik dat ik dat speciaals met der heb.
Gelijk jij dat speciaal hebt bij elke pony.
Twijfel in het omgaan met haar. Ze luistert wel en is braaf enzo. Maar het is alsof ze alles gewoon enorm tegen haar zin doet. Heb haar 2 maanden en ben elke dag lang genoeg bij de pony's (gewoon zitten, tutten, met de shet af en toe eens een rondje rijden voor mijn neefje erop gaat, met mijn neefje bij de pony's bezig zijn,...) en ze lijkt het allemaal totaal niet leuk te vinden. Als ik dan kijk bij een goede vriend van mij die zijn veulentje minder lang heeft en er minder mee bezig heeft zie ik gewoon het verschil enorm. Kan natuurlijk ook aan het karakter liggen van de veulens.
Als mijn grootmoeder dan de weide in komt hinnikt ze naar haar en laat ze zich wel erg makkelijk aaien en lijkt ze het stukken leuker te vinden. Vooral dit laat mij enorm twijfelen dat ze het bij mijn grootmoeder wel leuk vind en bij mij niet.
Muzefee schreef:Ik denk persoonlijk dat een klik iets is uit het eerste moment met een pony, de klik is er of die is er niet, die komt naar mijn mening niet pas later. Daarentegen is een band met een pony krijgen heel wat anders. Zo heb ik dat zelf ervaren met mijn merrie, als veulen had ik er 'iets' mee, later is er pas een heel hechte band ontstaan en daar zie ik nu zoveel van! Weet ook niet of ik net zo'n band kan hebben met meerdere pony's, met m'n veulen van vorig jaar heb ik de kans niet gekregen, hoewel door haar overlijden me wel heel duidelijk is geworden dat wat ik met haar had iets unieks was! Met het veulen wat ik nu heb is er ook een speciale band, denk met name ook door de omstandigheden dit jaar. Qua karakter lijkt hij ook veel op zij moeder en zus.