Euh, met leer, naaien (
), en dan opvullen, en dan strass-steentjes erop plakken. Het duurt lang, maar is wel leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), en dan opvullen, en dan strass-steentjes erop plakken. Het duurt lang, maar is wel leuk
Vanny_ schreef:Hoooiii. Ik kom toch nog ff langs.
Ik weet al bijna zeker dat ik niet mee ga naar de meeting. Ten 1e omdat mijn ouders niet op & neer willen rijden (het is meer dan een uur rijden), en mag ook niet alleen door Centraal Station Rotterdam omdat ze het daar 'niet veilig' vinden
(hallooo ik ben bijna 16). Ik heb ook geen idee hoe je daar moet komen met de trein... echt, je moet mij niet alleen met de trein ergens naartoe laten gaan want zoals ik al zei ik zit dan in Groningen ipv Rhenen.
Ik heb nog gevraagd of m'n moeder & broertje anders mee wilden net zoals bij Nathalie... maar m'n broertje zei van 'ja wat moet ik daar dan doen' hij heeft er geen zin in. En ja m'n moeder gaat daar niet voor de lol alleen rondlopen terwijl ik met jullie ben.
Ik heb nog gezegd tegen m'n broertje: 'ja dan kan je die meisjes van bokt ook zien'.
En de reden dat ik ff niet kwam is omdat gister bij een goede vriendin van mij is ingebroken terwijl haar ouders op vakantie zijn en zij dus alleen thuis is met haar zus... die vriendin heeft toen ook gisteravond bij ons geslapen. Heel gedoe geweest enzo.
Maar ik wil nog steeds heeeel graag mee naar de meeting... dus ik blijf het gewoon vragen.
Maarja nu weten jullie dat ook weer.

Heb totaal 70cm gesprongen 
Nou ik moest toch wel even gassen voor de sprong
Maar ben altijd zo bang dat het paard er door heen knalt 
Nouja ik wist niet hoe het moet
Nyckle schreef:Ik ga ze wel verkopen ja, volgende week zet ik een advertentie op Commercieël
Nyckle schreef:Ja, die heb ik zelf gemaakt!
Euh, met leer, naaien (), en dan opvullen, en dan strass-steentjes erop plakken. Het duurt lang, maar is wel leuk

Tot morgen maar weer.
Yucome schreef:Maar ik ga ook maar eens slapen. WeltrustenTot morgen maar weer.
Morgen kan ik eindelijk eens uitslapen is de enige dag in de vakantie dat ik 's morgens niet paardrij.
En trouwens jullie moeten donderdag allemaal een kadootje opsturen want dan ben ik jarig
Maarja ga nu echt slapen houdoee
Ik zit op school, het is hier rustig zeg!

) en dan weer naar de stad met een vriendin, en morgen ookal met Sabine
haha, Barbie zegt 'onsmam'