Naam: Dinlle Aloma(merrie) geboortedatum: 01-01-92 hoogte: ong 1.25 als je een goede band met haar hebt echt een paard die voor je door het vuur gaat hoeveel denken jullie dat ze waard is?
naam: Robin geslacht: Ruin(maar heeft wel hengstige trekjes; stijgeren naar jou, bokken en een echte hengstenek!) geboortedatum:(uit me hoofd) 26-07-02 hoogte: 1.25(ong.) Als je hem aankan met rijden is die wel leuk. Ik heb hem ingereden maar kan hem niet meer aan foto:
Dinlle: heeft stamboekpapier; geen paspoort. Kan stap, draf, galop. bedoel je met betuigd voor de kar?(dat hebben we nog nooit geprobeerd.) Van dinlle weet ik verder niet wat ze gelopen heeft voordat ze haar kregen, maar aangezien ze kan wijken en aan de teugel enzo(ben ik paar weken geleden pas mee begonnen. wie weet wat ze nog meer kan denk meer dat ik kan rijden met een paard )
robin: Kan stap en draf(galop alleen aan de longeerlijn, met iemand erop is wel eens gedaan maar laatste x werd het meer rodeo dan galop) robin heeft stamboekpapier en paspoort.(robin kan trouwens wel een soort tölt beetje raar aangezien hij vol welsh is, maar galop kan die weer niet echt goed )
hallo, ik zou m'n pony ook willen laten taxeren : naam : pluim leeftijd : 7 jaartjes jong afstamming : hornmoor's dylan X vliedberg's pennwood hoogte : B/C pony (kleine C , grote B) 1,295 niveau : we zijn in de B gestart.. hebben nu 5 winstpunten (binnen 5 wedstrijden ) maar deze oefeningen kan ze : wijken, traver, SB, wijken in galop, galopwissel.... ze is pas maart 2007 ingereden ze is vroeger bij de handelaar verwaarloost... (ze heeft alleen spruitenbladeren te eten gekrege...) ze leert echt heel snel. springen doet ze heel graag... (80 cm. is ons record hoger hebben we nooit geprobeert.) ja ik weet dat ik te groot ben..... ik ben er ook meegestopt... (met rijden )
naam:Roatershoeve Danique ras:welsh NWR leeftijd:10 stokmaat:1,36'9 (grote c-pony) vader:Wester aikema's Nando klasse:M1 dressuur + 19 wp. M springen geweest, en SGW gelopen. Verder:Lekker voorwaats, super karakter, nooit slaan/bijten etc. chique uitstraling
naam:Keizers Vincent ras:welsh leeftijd:11 stokmaat:1,24'5 (B-Pony) vader:Hamlett's Vincent klasse:L2+ 21, was L springen nu B, gaat binnenkort weer L. enkele keer cross gestart. verder:Uitmuntend brave pony, met veel uitstraling. op stal soms wel wat chagerijnig (wil rust op stal).
@dniekje: Poging tot: Voor de eerste minimum 4000€, leuk papier en loopt zo te zien netjes in de sport. Ook mooi type merrie, leuke sportpony Tweede vind ik persoonlijk heel leuk. Daar zou ik 2500€ bij zeggen.
naam: Anjershof Cupido (welsh K) schofthoogte: 1.46m leeftijd: 8 jaar niveau: M2+5 dressuur(springt ook de wissels) en B+2 springen(voorheen L springen) (heeft ook cross gelopen) vader: Anjershof Romeo(van Anjershof Rocky) moeder: Anjershof Soraya(van vita nova's hanassie) karakter: Super lief soms ondeugend , pakt nieuwe dingen goed op.. kleur: bruin
Nou ben ik ook wel heel erg benieuwd. Ik ben niet bezig met verkoop, maar ik ben erg benieuwd naar wat de pony waard is.
Het gaat om mijn grote trots, Welsh K E-pony, Kjelt. Hij is 1.51 en wordt in april vier jaar. Hij is b-proef klaar, loopt netjes en ontspannen aan de teugel, kan goed springen (kruisjes) en is vooral heel erg betrouwbaar en lief. De pony heeft erg ruime gangen, stapt met meer dan hoeflengte over. Het totaalplaatje is erg luxe. Heeft een leuk boefig hoofdje, en natuurlijk is hij nog erg jong en kan daardoor wel wat uitproberen, maar nooit gemeen. Ik moet er altijd om lachen! Hij heeft stamboompapieren. Zijn vader is de goede ree now or never en de vader van moeder is bjirmen's wytse. Ik heb geen foto's van onder het zadel hier, wel van aan de longeerlijn.
ik denk trouwens dat Anjerhof Cupido ongeveer 2000-2500 euro waard is, gezien zijn hoogte. Wel heeft hij/zij m-dressuur gelopen, maar ze is aan de kleine kant voor een welsh K.
Wauw, dat is lekker, aangezien ik hem in mei vorig jaar gekocht heb voor 2100 euro! Dan wel alleen zadelmak. Nu kan hij natuurlijk stap,draf en galop. Aan de teugel lopen, rechtgericht. Pasje wijken..
Sorry iloveollever, ik heb geen idee wat de kleinere welshjes kosten moeten, weet eigenlijk alleen wat de mijne destijds kostte.. Misschien help marktplaats iets voor jou? Ik weet niet hoor..
@valetijn: voor minder dan 3000 zou ik hem nooit wegdoen..
Ja, maar a_n_n_e die van jou is 14 jaar, en al op zijn hoogtepunt.. Er wordt ook gezegd op blz. 50, jammer dat ie al 14 is, anders was de prijs hoger geweest..
Dinlle Aloma: loopt onder het zadel en stamboompapier, helaas wel al 16, dus voor de fok niet zo interessant meer. 750,- tot 1000,- zal ze denk ik nog wel opbrengen
Robin: tsja lastig geval. Gevaarlijk voor kinderen en ook niet te handelen voor volwassenen... Misschien 500,- ????????
Laatst bijgewerkt door boeflover op 04-02-08 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt
[quote="Noraly_"] Inmiddels een jaar later, beter doorgereden, maar helaas dus ook ouder, maar toch nog een keer:
Leunsveld's Gibby (keur, misschien ook Pref.) V. Leunsveld's Darling Boy M. Sonhofs Sabine Geboren in februari 1991. Voorheen heet ze M2 gelopen, nu L1+10 (binnekort L2) Voorheen ook L springen geweest, wie weet over een tijdje weer in de springsport want ik ga een springcursus doen! Er is mee gefokt, laatste veulen was vorig jaar kampioen op de Centrale Merrie Keuring. Op stal is het een kreng, onder het zadel is ze super braaf!