Weet ik nog niet, haha! Heb wel een paar opties staan maar is even afwachten of dat ook mag / kan. Hester (easterlover) heeft toegezegd dat ik Elton mee mag nemen. Beetje krom want het is een Forester, maar wel een ontzettend gaaf beest!
Zo hier ben ik dan ook weer eens een keertje. School is niet goed voor je vrije tijd zeg.. Vandaag was ik om 1 uur thuis dus had weer even tijd! Wat een lekker weer zeg! Met mijn pony (kimberly) gaat het weer de goede kant op! Heb weer een wedstrijdje gehad eind augustus en had weer wp vediend en 1ste! Met de wp ben ik erg blij mee, aangezien de jury er maar 3 wp weg had gegeven over het Z M en L2
Wat leuk Shanna! Dat word vast spannend de wedstrijd op Taco! Toevallig is dat ik dat weekend ( 14 oktober ) voor het eerst met myn paard ga starten! Ik start hem int L1 en ben echt benieuwd hoe het gaat met zon jong dier.
Planning wbt Zico is gewijzigd, Algemeen Dagblad komt morgen voor een interview bij Lynne en er kwamen nog kopers waar ze paarden moest voorrijden, dus die zit ineens vol Houden het nu op volgende week!