Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leentje_ schreef:boeflover: 900 ongeveer denk ik
boeflover schreef:Leentje_ schreef:boeflover: 900 ongeveer denk ik
pardon?? t is maar een welsh A van 2,5 jaar hoor!
merrieveulen schreef:ja, maar wel met leuk papier en een merrie, dus fokwaarde. ik vind 900 Euro ook redelijk hoog, maar heb ook geen idee van de prijzen voor dergelijke ponies.
boeflover schreef:merrieveulen schreef:ja, maar wel met leuk papier en een merrie, dus fokwaarde. ik vind 900 Euro ook redelijk hoog, maar heb ook geen idee van de prijzen voor dergelijke ponies.
We hebber in september 2007 nog minder als de helft voor gegeven van dit bedrag
(maar daar hadden we zeker wel geluk mee, als ik haar vergelijk met prijzen op marktplaats)
_Robyn_ schreef:wil ik best zeggen over die van mij hoor, die heb ik voor 150 euro opgehaalden als de verkoop doorgaat morgen dan krijg ik bijna 8x zoveel terug
BlackDevils schreef:_Robyn_ schreef:wil ik best zeggen over die van mij hoor, die heb ik voor 150 euro opgehaalden als de verkoop doorgaat morgen dan krijg ik bijna 8x zoveel terug
Is het iemand hier van bokt?
Dan weet ik niet of ie m nu nog op komt halen voor dat geld...![]()
2/3 van het geld was nog goed betaald geweest denk ik.
BlackDevils schreef:_Robyn_ schreef:wil ik best zeggen over die van mij hoor, die heb ik voor 150 euro opgehaalden als de verkoop doorgaat morgen dan krijg ik bijna 8x zoveel terug
Is het iemand hier van bokt?
Dan weet ik niet of ie m nu nog op komt halen voor dat geld...![]()
2/3 van het geld was nog goed betaald geweest denk ik.
Leentje_ schreef:Noraly: 1200 ofzo denk ik
Noraly_ schreef:Leentje_ schreef:Noraly: 1200 ofzo denk ik
Dat lijkt me erg weinig? Al zou hij te oud zijn voor dressuur, wat hij absoluut niet is, zou hij heel waardevol kunnen zijn voor de fokkerij