Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
RickenDennis schreef:Cappelstud, ik word in die zin net zo ongelijk als u behandeld gezien het feit dat ik ook nergens lid ben... Ik kan me echter voorstellen dat lidmaatschap van iets (een vereniging b.v.) bepaalde prijsvoordelen met zich meebrengt. Dat het omgekeerde niet zo is (dus dat men geen prijsvoordeel ontvangt elders), is prettig voor de mensen die wel ergens lid van zijn en inderdaad minder prettig voor mensen als u en ik. Maar voordat we hier verder over gaan discussieren wat me helemaal niet zo relevant lijkt in dit topic eerlijk gezegd, blijf ik gewoon heel benieuwd naar wat de kosten nu daadwerkelijk zijn gezien ik nog geen eenduidig antwoord heb gezien m.i. Wellicht dat het ongelijkheidsbeginsel in een apart topic verder besproken kan worden aangezien het wel tot bepaalde gevoelens leidt bij mensen en ik denk dat daar dan toch een taak ligt voor de verantwoordelijke verenigingen/organisaties die hier ook meelezen (naar ik heb begrepen)?
_shawnee_ schreef:Cappelstud: Waarom in Engeland als ik dat mag vragen?Vinden ze hem in Nederland minder mooi?
Offtopic: Ik denk dat ik toch een keertje mijn fietsje pak en naar em ga kijken
Marigold schreef:hoi hoi,
weet iemand misschien ook een welsh a hengst die zwart vererft?