[HK] Welshpraat 4 !! We gaan nonstop verder !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_VZ

Re: [HK] Welshpraat 4 !! We gaan nonstop verder !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 09:54

Pff dat is ook niet fijn Nagelbijten / Gniffelen

_R_G_

maar ik ben ff boeken kaften Boos!
xx

Amber_VZ

New page Ja

Amber_VZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 09:55

Wannner meot jij dan weer naar school?

Miss_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 09:57

iki heb mijn boeken nog niet eens
heb 2 dagen om het te doen en moet dan alweer naar school krijg de 17e mijn boeken en moet er tussen 9 en 10 zijn

Amber_VZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 09:58

Ik heb mijne ook nog niet!
Maar ik moet de 27 naar school dus moet eigenlijk best wel op schieten Tong uitsteken

Miss_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 09:59

Haha!
ik ben niet meer aan dichten toegekomen voelde me hondsberoerd en ben de hele tijd aan het hoesten geweest

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:20

volgensmij hebben veel mensen slecht geslapen vannacht? Ik sliep pas om 4 uur.. (en bij mijn ouders)!

Ik ging om 12 uur een boek lezen, het heette: 'PRETTY LITTLE LIARS. Mooie meisjes hebben soms gruwlijke geheimen.'
Achterkant:
'Rosewood, pennsylvania - tussen de mercedessen, de gigantische villa's en de perfect bijgehouden sierheggen, viert het geroddel hootiij. En dat is niet vreemd, want iedereen heeft wel wat te verbergen, en dat geldt zeker voor een groepje middelbare-schoolvriendinnen.
Aria heeft een affaire met haar leraar engels, emily zoent met een mesje, spencer heeft een oogje op het lekkere vriendje van haar zus en hanna gebruikt gemene trucjes om mooi te blijven. Samen delen ze echter een geheim dat ng veel gruwlijker is, maar dat niemand anderrs kent. Tot ze op een dag berichtjes ontvangen van eimand die zich 'A' noemt. Is 'A' alison, hun beste vriendin die een jaar geleden is verdwenen?

En nee, dan klinkt dat niet zo eng ! maar ze krijgen dus steeds berichten van die 'A', die dus inderdaad Alison is. Ze zit steeds over hun geheimen te vertellen, in de sms, met briefjes, emails enz. Maar dan na een tijd, word het lijk van Alison gevonden de tuin van het huis waar ze toen woonde. Ze werden alledrie uitgenodigd voor de herdenking. Waar ze elkaar voor het eerst voor een lange tijd weer zien. Ze vertellen elkaar over die berichtjes. en als de begravenis is afgelopen, krijgen te tegelijk een smsje: ' Ik ben er nog, bitches. En ik weet alles. 'A'

het lijkt niet zo eng allemaal, maar als je hond om 4 uur snachts (hij sliep op mijn kamer omdat het onweerde) als een gek naar niets staat te blaffen en over zijn hele lijf trilt, en overal rare geluiden hoor van het zolderdje af, dan knijp je 'em toch wel even hoor !! Toen ben ik bij mijn ouders gaan liggen..

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:20

Hallooo,, ik heb me gisteren toch ontdekt dat onze pony goed kan springen. Ze is een C pony maar ze sprong los zo over 1.15 heen dat vond ik tog wel erg knap hoor vandaag ga ik weer wat hoger proberen

Amber_VZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:23

Fieke_ schreef:
volgensmij hebben veel mensen slecht geslapen vannacht? Ik sliep pas om 4 uur.. (en bij mijn ouders)!

Ik ging om 12 uur een boek lezen, het heette: 'PRETTY LITTLE LIARS. Mooie meisjes hebben soms gruwlijke geheimen.'
Achterkant:
'Rosewood, pennsylvania - tussen de mercedessen, de gigantische villa's en de perfect bijgehouden sierheggen, viert het geroddel hootiij. En dat is niet vreemd, want iedereen heeft wel wat te verbergen, en dat geldt zeker voor een groepje middelbare-schoolvriendinnen.
Aria heeft een affaire met haar leraar engels, emily zoent met een mesje, spencer heeft een oogje op het lekkere vriendje van haar zus en hanna gebruikt gemene trucjes om mooi te blijven. Samen delen ze echter een geheim dat ng veel gruwlijker is, maar dat niemand anderrs kent. Tot ze op een dag berichtjes ontvangen van eimand die zich 'A' noemt. Is 'A' alison, hun beste vriendin die een jaar geleden is verdwenen?

En nee, dan klinkt dat niet zo eng ! maar ze krijgen dus steeds berichten van die 'A', die dus inderdaad Alison is. Ze zit steeds over hun geheimen te vertellen, in de sms, met briefjes, emails enz. Maar dan na een tijd, word het lijk van Alison gevonden de tuin van het huis waar ze toen woonde. Ze werden alledrie uitgenodigd voor de herdenking. Waar ze elkaar voor het eerst voor een lange tijd weer zien. Ze vertellen elkaar over die berichtjes. en als de begravenis is afgelopen, krijgen te tegelijk een smsje: ' Ik ben er nog, bitches. En ik weet alles. 'A'

het lijkt niet zo eng allemaal, maar als je hond om 4 uur snachts (hij sliep op mijn kamer omdat het onweerde) als een gek naar niets staat te blaffen en over zijn hele lijf trilt, en overal rare geluiden hoor van het zolderdje af, dan knijp je 'em toch wel even hoor !! Toen ben ik bij mijn ouders gaan liggen..

Ach gut Ik vond het ook eng hoor Ja

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:26

Amber_VZ schreef:
Wannner meot jij dan weer naar school?

komende maandag al

Miss_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:28

even tussendoor ik heb net ff snel een gedichtje gemaakt ookal is het niet zo mooi plaats het toch
tips zijn van harte welkom:
Je staat in de wei
Je staat helemaal alleen
Je kijkt rond
Maar er is niemand om je heen

Je staat in je eentje
Niemand wil bij je zijn
Want iedereen vindt jou
Maar veel te klein

Je gaat naar je moeder
En vraagt wat er is
Ze zegt er is niks
maar ze heeft het helemaal mis

Je bent het beu
en gaat naar een berg
Je staat al klaar
je denkt : Niemand vindt het erg

Je springt naar benden
En wacht op je val
Het laatste wat je hoorde
Was 1 grote knal

over dat verhaal ik vindt het niet zo eng
maar ik kijk ook al films voor 16 jaar en ouder(ik ben pas 12 keek op mijn 6e al naar films voor 12 jaar en ouder) dus voor mij is het niks maar ik begrijp je wel

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:28

echt ? wajo. ik heb nog lekker 2 weken!
ohja, ik ga zaterdag een week op ponykamp. ghehe dus jullie zullen me moeten missen. en ik heb even een beetje gerekend: over ongeveer 50 dagen nieuw topic ! Tong uitsteken

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:30

Miss_Mo schreef:
maar ik kijk ook al films voor 16 jaar en ouder(ik ben pas 12 keek op mijn 6e al naar films voor 12 jaar en ouder) dus voor mij is het niks maar ik begrijp je wel

Ja ik ben ook 12 en ik kijk állang naar films van 16 jaar en ouder.
maar je moet het boek zelf maar eens lezen, het is echt super eng hoor. en zeker als je hond dan weer iets ziet wat er niet is en je hoort geluiden..

Miss_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:32

Fieke_ schreef:
Miss_Mo schreef:

Ja ik ben ook 12 en ik kijk állang naar films van 16 jaar en ouder.
maar je moet het boek zelf maar eens lezen, het is echt super eng hoor. en zeker als je hond dan weer iets ziet wat er niet is en je hoort geluiden..

ik lees heel graag hele enge boeken ik haat van die vrolijke boeken
en ja oorlogs en moord boeken spreken mij het meest aan
en ik ben dus niet de enige die naar zulke films kijkt.
Maar ik zal dat boek eens bij de bieb halen dan

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:38

ja moorden boeien mij niet zo. Maar verhalen over geesten enzo, dit boek zet je echt aan het denken, met nog een dood einde ook.

Ik heb genoeg goede boeken gelezen hoor (moeder heeft een boekenwinkel), om te weten welke boeken goed en slecht zijn.

Miss_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:43

dat geloof ik
ik heb samen met mijn moeder eerst in breda bijna heel de bieb uitgelezen Tong uitsteken

maar ga ff de pup en oude hond uitlaten
en wat vinden jullie van het gedicht?

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:45

amber je bewerking is klaar !
Iemand nog intresse ?
animatie plaatjes. zenya doet haar ogen open en dicht, net als haar mond. en ze ademd door haar neus.

Ollie (Van robin) die zwaait met zn staart, leg zn oren naar achter en ademt door neus. voor voorbeeld moet je maar even op msn vragen Haha! !

Amber_VZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:58

Jeeeeeeeeeeej

Miss_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 11:18

Miss_Mo schreef:
dat geloof ik
ik heb samen met mijn moeder eerst in breda bijna heel de bieb uitgelezen Tong uitsteken

maar ga ff de pup en oude hond uitlaten
en wat vinden jullie van het gedicht?

ik ben er weer Tong uitsteken

maar niemand commentaar op mijn gedicht?

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 11:23

ja. gaat het over een veulen of over een kind (/mens). want in een weiland ofzo.. ?

Miss_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 11:24

veulen Tong uitsteken
sorry kon ik niet echt uitleggen

Amber_VZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 11:24

Ik vind het een mooi gedicht, maar ik ben niet zo van de droevige (zelfmoord) gedichtjes, ik krijg daar gewoon een naar gevoel bij..

Miss_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 11:38

oke nou dat kan
ik kan enkel zulke gedichten schrijven eigenlijk dusja wat moet je dan

Miss_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 11:54

verder nog iemand