Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fieke_ schreef:volgensmij hebben veel mensen slecht geslapen vannacht? Ik sliep pas om 4 uur.. (en bij mijn ouders)!
Ik ging om 12 uur een boek lezen, het heette: 'PRETTY LITTLE LIARS. Mooie meisjes hebben soms gruwlijke geheimen.'
Achterkant:
'Rosewood, pennsylvania - tussen de mercedessen, de gigantische villa's en de perfect bijgehouden sierheggen, viert het geroddel hootiij. En dat is niet vreemd, want iedereen heeft wel wat te verbergen, en dat geldt zeker voor een groepje middelbare-schoolvriendinnen.
Aria heeft een affaire met haar leraar engels, emily zoent met een mesje, spencer heeft een oogje op het lekkere vriendje van haar zus en hanna gebruikt gemene trucjes om mooi te blijven. Samen delen ze echter een geheim dat ng veel gruwlijker is, maar dat niemand anderrs kent. Tot ze op een dag berichtjes ontvangen van eimand die zich 'A' noemt. Is 'A' alison, hun beste vriendin die een jaar geleden is verdwenen?
En nee, dan klinkt dat niet zo eng ! maar ze krijgen dus steeds berichten van die 'A', die dus inderdaad Alison is. Ze zit steeds over hun geheimen te vertellen, in de sms, met briefjes, emails enz. Maar dan na een tijd, word het lijk van Alison gevonden de tuin van het huis waar ze toen woonde. Ze werden alledrie uitgenodigd voor de herdenking. Waar ze elkaar voor het eerst voor een lange tijd weer zien. Ze vertellen elkaar over die berichtjes. en als de begravenis is afgelopen, krijgen te tegelijk een smsje: ' Ik ben er nog, bitches. En ik weet alles. 'A'
het lijkt niet zo eng allemaal, maar als je hond om 4 uur snachts (hij sliep op mijn kamer omdat het onweerde) als een gek naar niets staat te blaffen en over zijn hele lijf trilt, en overal rare geluiden hoor van het zolderdje af, dan knijp je 'em toch wel even hoor !! Toen ben ik bij mijn ouders gaan liggen..
Amber_VZ schreef:Wannner meot jij dan weer naar school?
Miss_Mo schreef:over dat verhaal ik vindt het niet zo eng
maar ik kijk ook al films voor 16 jaar en ouder(ik ben pas 12 keek op mijn 6e al naar films voor 12 jaar en ouder) dus voor mij is het niks maar ik begrijp je wel
Fieke_ schreef:Miss_Mo schreef:over dat verhaal ik vindt het niet zo eng
maar ik kijk ook al films voor 16 jaar en ouder(ik ben pas 12 keek op mijn 6e al naar films voor 12 jaar en ouder) dus voor mij is het niks maar ik begrijp je wel
Ja ik ben ook 12 en ik kijk állang naar films van 16 jaar en ouder.
maar je moet het boek zelf maar eens lezen, het is echt super eng hoor. en zeker als je hond dan weer iets ziet wat er niet is en je hoort geluiden..
Miss_Mo schreef:dat geloof ik
ik heb samen met mijn moeder eerst in breda bijna heel de bieb uitgelezen
maar ga ff de pup en oude hond uitlaten
en wat vinden jullie van het gedicht?