Stephanie9 schreef:Nah gaat niet echt over Welshjes hier, zoals de topic wel zegt...
Je kan het beter "slap geklets-topic" noemen!!
*edit* woord was niet toegestaan
DAAG DAN
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stephanie9 schreef:Nah gaat niet echt over Welshjes hier, zoals de topic wel zegt...
Je kan het beter "slap geklets-topic" noemen!!
*edit* woord was niet toegestaan
Stephanie9 schreef:madrieka schreef:
Ja is toch zo.....!!

vanda's schreef:Madrieka, alweer auto gereden?
vanda's schreef:
Doei Stephanie

vanda's schreef:Neej
Goed zeg! Je kunt inderdaad wat verder en makkelijker ergens komen inderdaad.

ADIOS
vanda's schreef:Ik verheug me gewoon op 1 maart
Als papa vroeger naar Hong Kong ging maakte ik ook altijd met mama een slinger. Dan mocht ik elke dag een rondje af knippen en wisten we over hoeveel nachtjes hij weer thuis kwam
Stephanie9 schreef:ADIOS

PeeWij schreef:Ga ik er op 2 december ook een paar rondjes afknippen, kijken of Fredje dan in de war raakt
vanda's schreef:PeeWij schreef:Ga ik er op 2 december ook een paar rondjes afknippen, kijken of Fredje dan in de war raakt
Ik verstop hem wel als jullie komen
vanda's schreef:Geeft toch niets meis. Je kunt in elk geval weer met de auto, dat was een paar weken terug wel anders!!![]()
Je wilt altijd meer, maar wees tevreden met hoe het gaat! Je rijdt weer auto!!!!!
zo raak ik ook weer een beetje uit mijn dipje als dat ik aleen maar binnen zit te "bokken"
PeeWij schreef:vanda's schreef:Ik verheug me gewoon op 1 maart
Als papa vroeger naar Hong Kong ging maakte ik ook altijd met mama een slinger. Dan mocht ik elke dag een rondje af knippen en wisten we over hoeveel nachtjes hij weer thuis kwam
Ga ik er op 2 december ook een paar rondjes afknippen, kijken of Fredje dan in de war raakt
madrieka schreef:
Heb je trouwens al rondgevraagd ivm met dat rijden ,Eveline vond het niet zo'n goed idee omdat er al 2 meisjes bij jullie rijden.
PeeWij schreef:madrieka schreef:
Heb je trouwens al rondgevraagd ivm met dat rijden ,Eveline vond het niet zo'n goed idee omdat er al 2 meisjes bij jullie rijden.
Kom eerst maar eens kijken bij ons op stal.
Heeft Rianne geen NWR meer staan die braaf gereden is? Probleem is een beetje dat de meeste iemand zoeken voor vaste dagen!