Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:Dames, ik ben terug van de intro-week.
Wie veegt me op?
tess_osra schreef:halloah,,, ik heb een vraagjuh ik rijd een welsh x haflinger(geen stamboek gewoon vuilnisbak):d maaruh ik word een beetjuh te groot voor haar:( maar we wilde haar niet verkopen. dus dan maar een veuletjuh. weten jullie een leuke welsh pony liefst een ctje die mijn pony kan dekken kus tessa:d
Mloui schreef:
Jody, je hebt echt mooie foto's gemaakt op dat concours. Super leuke reclame ook dat je ff met naam (en toenaam) 'beeldvullend' op de site staat.
Sjoert schreef:Goed bezig!
Zo hoort dat.![]()
Foto's zien er ook goed uit.
Ik kan niet wachten tot ik terug ben van vak. Dan kan ik beginnen met experimenteren met mn nieuwe lens.
kopenhagen schreef:waarschijnlijk de mensen die ook bij kylian zijn geweest!!! daar krijgt hij het vast goed!!!
Mloui schreef:Wow mirjam! daar mag je zeker trots op zijn hoor! Super ponies zijn het toch ook he die welshjes!
Jody, je hebt echt mooie foto's gemaakt op dat concours. Super leuke reclame ook dat je ff met naam (en toenaam) 'beeldvullend' op de site staat.
Bwaaah mensen ik wordt zenuwachtig! Startlijsten van de hippiade staan er op, hihi en als ik dan even de afstammingen van mijn concurrenten check kom ik tot de conclusie dat ik volgens mij als enige met een niet WPN'er of iets dergelijks start in mijn ring. Best grappig. Mensen zullen ook wel denken: 'huh?! wat is dat in godsnaam voor een beest?!'
Westernfreak schreef:
Niet zo heel erg duidelijk natuurlijk, maar de rechter pony (links op het scherm) is Tucker. Papa Parador loopt ernaast. Zal nog even kijken of ik een andere foto heb.
Devi schreef:Mloui schreef:Wow mirjam! daar mag je zeker trots op zijn hoor! Super ponies zijn het toch ook he die welshjes!
Bwaaah mensen ik wordt zenuwachtig! Startlijsten van de hippiade staan er op, hihi en als ik dan even de afstammingen van mijn concurrenten check kom ik tot de conclusie dat ik volgens mij als enige met een niet WPN'er of iets dergelijks start in mijn ring. Best grappig. Mensen zullen ook wel denken: 'huh?! wat is dat in godsnaam voor een beest?!'
Hey Milou,
Niet zenuwachtig worden hoor!
Waar staan de startlijsten? Misschien kom ik vrijdag wel even kijken. Maar niet al die wpn-ers hebben zo'n draf als Tomos.