Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sweetytommy schreef:hoi,
ik heb een kruizing wels arabier .
maar ik ga hem verkoopen .
AnneMaaike17 schreef:Wij hebben ook een welshje van 1.10 alweer 15 jaartjes oud!!! hij heeft een paar maand terug een oefenparcour gesprongen van 50-70 cm en als enige foutloos tussen allemaal grote D/E pony'sdas toch wel leuk!! ook kan hij (vrij) over zichzelf heen springen en kan een oxertje van 1.00 meter springen:) toch echt een SUPERPONY:D we hebben hem voor de rest ook voor de kar en mijn broertje rijd er ook wel veel dresuur op (moet van mij;) )
Toch leuk dat zo'n kleine pony zoveel kan:)
AnneMaaike17 schreef:moast die de bek hâlde:) 't is wol sa:)
maar savolle riid mj er net op (A) mar voen 't in bietsje sneu om dat sa te sizze (A)
AnneMaaike17 schreef:ok femke: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
sa goed? Tutsje foar mien allerleafste fricht:)
lammie2701 schreef:ik heb geen raszuivere maar een kruising welsh cob x draver...1, 48m schofthoogte en superlief (foto in profiel, ze heet tjitske)
lammie2701 schreef:ik heb geen raszuivere maar een kruising welsh cob x draver...1, 48m schofthoogte en superlief (foto in profiel, ze heet tjitske)
Nanou77 schreef:Ik heb een palomino welshcob van ongeveer 1.53. Eerst alleen recreatief gereden maar dit jaar met dressuur wedstrijden gestart.
Hij heeft een gouden karakter, erg voorwaarts en best wel een gevoelige miep... heeft nog wel eens last van kabouters enzo... hahaha
emjam schreef:lammie2701 schreef:ik heb geen raszuivere maar een kruising welsh cob x draver...1, 48m schofthoogte en superlief (foto in profiel, ze heet tjitske)
leuk beestje hoor!! heb even in je profiel gespiekt
Golan schreef:lammie2701 schreef:ik heb geen raszuivere maar een kruising welsh cob x draver...1, 48m schofthoogte en superlief (foto in profiel, ze heet tjitske)
wat een aparte kruizing
m'n vorige pony was een draver en nu heb ik een welsh cob