zissely schreef:goedemorgen, srry dat ik gister avond zo snel verdween, heb mijn PC moeten koudkillen!!!
kon ik nog maar even bij je zijn...
niet alleen in fantasie...
Ken ik jou?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zissely schreef:goedemorgen, srry dat ik gister avond zo snel verdween, heb mijn PC moeten koudkillen!!!
kon ik nog maar even bij je zijn...
niet alleen in fantasie...
Cynn_x schreef:Gewoon een stilstaande? Bewegend kan ik niet (meer) ..
Winniiee schreef:Nou Win dat kun jij kei goed!Maar ik ga eten weet niet of ik jullie straks nog zie wand ik moet vanmiddag weg!
Kus!![]()
![]()
shannen6 schreef:Winniiee schreef:Nou Win dat kun jij kei goed!Maar ik ga eten weet niet of ik jullie straks nog zie wand ik moet vanmiddag weg!
Kus!![]()
![]()
Doegg
Cynn_x schreef:Ik heb mijn Paint Shop Pro 9 aan iemand uitgeleend, en daar zit in het pakket ook Animation Shop 3 bij,
en toen heb ik met mijn stomme, blonde, kop, Animation Shop 3 op mijn laptop verwijderd door een verkeerd knopje.. dus nu heb ik het niet meer.
Nyckle schreef:* Proest het uit!
_R_G_ schreef:Cynn_x schreef:Ik heb mijn Paint Shop Pro 9 aan iemand uitgeleend, en daar zit in het pakket ook Animation Shop 3 bij,
en toen heb ik met mijn stomme, blonde, kop, Animation Shop 3 op mijn laptop verwijderd door een verkeerd knopje.. dus nu heb ik het niet meer.
als je m weer wil hebben stuur ik je wel een link waar je m GRATIS kan downloaden en is géén proef verzie maar is voor altijd
Cynn_x schreef:Nyckle schreef:* Proest het uit!
Thank you
_R_G_ schreef:Cynn_x schreef:Ik heb mijn Paint Shop Pro 9 aan iemand uitgeleend, en daar zit in het pakket ook Animation Shop 3 bij,
als je m weer wil hebben stuur ik je wel een link waar je m GRATIS kan downloaden en is géén proef verzie maar is voor altijd
Cynn_x schreef:Déze keer, ohh! and thank you again!![]()