WiskyBokjes schreef:ik vind het een beetje blauw, want bij vorige topic op pagina 2 zelf als, hadden we besloten dat robin en/of Cynthia nieuwe deel zouden openen daarna!
ja, zo dacht ik ook al

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WiskyBokjes schreef:ik vind het een beetje blauw, want bij vorige topic op pagina 2 zelf als, hadden we besloten dat robin en/of Cynthia nieuwe deel zouden openen daarna!
Vanny_ schreef:WiskyBokjes schreef:ik vind het een beetje blauwoo ik vind het een beetje groen enzo...
Amber_VZ schreef:Yucome schreef:
Aahw, sorry dan heb ik de verkeerde afbeelding gepakt, ik had namelijk nog eentje die aangepast was met een paar mensen erop die ik was vergeten. En wie was er dan nog eerder??
Hoebedoel je eerder?
LietJ_RobJ schreef:WiskyBokjes schreef:ik vind het een beetje blauw, want bij vorige topic op pagina 2 zelf als, hadden we besloten dat robin en/of Cynthia nieuwe deel zouden openen daarna!
ja, zo dacht ik ook albij pagina 2 hadden we het al over wp7, en dat ik die dan mocht openen
maja, ik heb daar nou echt geen zin meer in, omdat ik nou bezig ben met een opening, en dat doe ik echt never nooit meer
LietJ_RobJ schreef:nee, van mij mag iemand anders het doen
Amber_VZ schreef:Ik denk dat we beter even kunnen wachten op cynn!
Vanny_ schreef:WiskyBokjes schreef:ik vind het een beetje blauwoo ik vind het een beetje groen enzo...
Yucome schreef:Amber_VZ schreef:Ik denk dat we beter even kunnen wachten op cynn!
Wanneer komt zij eigenlij weer terug?
Yucome schreef:Amber_VZ schreef:Ik denk dat we beter even kunnen wachten op cynn!
Hitime schreef:LietJ_RobJ schreef:nee, van mij mag iemand anders het doen
Van mij mag jij het ook wel doen
Nyckle schreef:Ik vind deze titel gaaf!
Nyckle schreef:Ik ben tot vrijdag ziek veklaard door mezelf, erg hé?!