vanda's schreef:Oh ja, nu moeten WE ineens lief gaan kijken... MANNEN...
Hahahaha.... ach ja ik kan niet zonder ze hoor
... veel te gezellig altijd
Alleen af en toe beetje zeurtjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
... veel te gezellig altijd
dus tijd zat om lief te kijken. Charly schreef:vanda's schreef:Oh ja, nu moeten WE ineens lief gaan kijken... MANNEN...
Hahahaha.... ach ja ik kan niet zonder ze hoor... veel te gezellig altijd
Charly schreef:vanda's schreef:Oh ja, nu moeten WE ineens lief gaan kijken... MANNEN...
Hahahaha.... ach ja ik kan niet zonder ze hoor... veel te gezellig altijd
vanda's schreef:Moet dat dan ook nog samen in één keer? Dan moet je namelijk wachten totdat Charly er ook is, die is er vast niet om 8.30...

vanda's schreef:Met dat eerste bedoelt ze jou niet nee.... Dat laatste vast wel
Charly schreef:vanda's schreef:Met dat eerste bedoelt ze jou niet nee.... Dat laatste vast wel
nee hoor... yorick vind ik een heel lieve jongen
yorick schreef:vanda's schreef:Oh ja, nu moeten WE ineens lief gaan kijken... MANNEN...
vervelend he,voor de rest ben je toch niet zo druk zaterdagdus tijd zat om lief te kijken.

vanda's schreef:@ Charly: Doe nou niet TE lief tegen hem, dan wordt z'n ego meteen zo groot...
hahahaha
Maar goed, het is ook best een lieve jongen eigenlijk. Charly schreef:vanda's schreef:@ Charly: Doe nou niet TE lief tegen hem, dan wordt z'n ego meteen zo groot...
Ach hij weet dat ik een vriend hebhahahaha
vanda's schreef:Maar het streelt z'n ego wel...Maar goed, het is ook best een lieve jongen eigenlijk.
en ik woon niet bij hem in de buurt, dus kun je nagaan
yorick schreef:ja dus...........
Charly schreef:vanda's schreef:Maar het streelt z'n ego wel...Maar goed, het is ook best een lieve jongen eigenlijk.
ja vind ik wel.... staat altijd voor je klaar hooren ik woon niet bij hem in de buurt, dus kun je nagaan
yorick schreef:nou niet te gek maken dames.straks wordt ik nog verlegen
Charly schreef:yorick schreef:nou niet te gek maken dames.straks wordt ik nog verlegen
das ook de bedoeling, dan hoeven we niet meer lief te kijken![]()
Charly schreef:yorick schreef:nou niet te gek maken dames.straks wordt ik nog verlegen
das ook de bedoeling, dan hoeven we niet meer lief te kijken![]()
yorick schreef:klopt,heb wel zin in zaterdag.

Charly schreef:yorick schreef:klopt,heb wel zin in zaterdag.
ik ook![]()
![]()
hoop alleen dat het weer beetje meewerkt
Charly schreef:zoals het er naar uitziet, wel regenachtig, maar geen harde wind, daar ben ik wel blij om
vanda's schreef:Hou het maar op 'hoop ik'... De voorspellingen zijn niet echt geweldig namelijk... Maar goed, als het maar droog is en niet al te harde wind zijn we al een heel eind.