Sjoert, wij zijn in Heteren. Je mag wel foto's maken hoor van onze merrie en het veulen als je dat leuk vindt... *hint*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik kom ook even kijken. melody2 schreef:Weet iemand trouwens al tijden van de keuring in Zuid Laren?
melody2 schreef:Wij zijn in Tolbert naar de Welsh cup ( M2 ) gegaan en mogen door naar de Welsh cup tijdens de CK. In Zuidlaren doen we mee aan bestgaand kleine maat. En natuurlijk gaan we dit jaar weer naar de Dragon Welsh show, alleen nu met een andere pony als vorig jaar.
idje schreef:melody2 schreef:Wij zijn in Tolbert naar de Welsh cup ( M2 ) gegaan en mogen door naar de Welsh cup tijdens de CK. In Zuidlaren doen we mee aan bestgaand kleine maat. En natuurlijk gaan we dit jaar weer naar de Dragon Welsh show, alleen nu met een andere pony als vorig jaar.
Andante?
Althos Andante ?
Die is jaren van een vriendin van mijn dochter geweest.
Ze hebben heel wat keertjes tegen elkaar gereden, dochter op een van onze sectie B's. Ook in het bestgaand!
Ik hoop dat we ook naar Kootwijk mogen, zou leuk zijn haar weer te zien.
I.e.g. van harte met dit resultaat (en Lolapalooza , jij ook natuurlijk )
Mloui schreef:
Ff heel erg offtopic: JIJ MOET SLAPEN!
Sjoert schreef:Ik ben er volgens mij de hele dag aangezien mijn vriendin bij de keuring moet helpen.

idje schreef:melody2 schreef:Wij zijn in Tolbert naar de Welsh cup ( M2 ) gegaan en mogen door naar de Welsh cup tijdens de CK. In Zuidlaren doen we mee aan bestgaand kleine maat. En natuurlijk gaan we dit jaar weer naar de Dragon Welsh show, alleen nu met een andere pony als vorig jaar.
Andante?
Althos Andante ?
Die is jaren van een vriendin van mijn dochter geweest.
Ze hebben heel wat keertjes tegen elkaar gereden, dochter op een van onze sectie B's. Ook in het bestgaand!
Ik hoop dat we ook naar Kootwijk mogen, zou leuk zijn haar weer te zien.
I.e.g. van harte met dit resultaat (en Lolapalooza , jij ook natuurlijk )