Naam: Sumrin Tuesday
Vader: Hegelhof's Serge (1ste premie, 1ste plaats hengst)
Moeder: Sumrin Taru ster elite, regionaal kampioene
Moedersmoeder: Dyrin Tina keur elite, tweevoudig nationaal kampioene
Geboren: 31 Mei 2005
Kleur: blijvend vos

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joostvangestel schreef:Tip: als ze een schimmel was geweest, had ze denk ik op moeten brengen wat er voor haar moeder geboden werd zo'n 17 jaar geleden. Dat was 2500 Gulden, oftewel 1100 Euro. We zullen maar geen inflatie rekenen. Daarnaast is dit een vosje. Ik heb geen idee of dat de waarde ten goede komt
En Inowa: de pony gaat zeker niet naar de eerste de beste
wondertje schreef:sorry maar ik ga echt niet meer taxerenals iedereen te beroerd is om andere pony's te taxeren!!
Melanie5 schreef:De gemiddelde prijs van een Welsh A merrie met papier ligt rond de 600 euro. Zijn ze bereden, betuigd, met premies, kom je richting de 900 euro.
Ruinen en hengsten zonder deklicentie zitten rond de 600 euro, mits ingereden/betuigd.
Hengsten met deklicentie en goede keuringsresultaten gaan richting de 1500 euro.
Hengstveulens met papier rond de 150 euor, merries rond de 300 euro.
Jaarling merries zo rond de 400/500 euro. Hengstjaarlingen hooguit 350 euro.
Er zijn uitzonderingen als ze zeer goede papieren hebben en/of goede keuringsresultaten hebben behaald.
Anique_Vaandrig schreef:ik dacht dat het de bedoeling was dat de voorgaande pony werd getaxeerd?? een aangezien die van joostvangestel al was getaxeerd en ik de vorige pagina niks meer kon vinden.....
sorry hoor, maar ik vind het jammer dat er nogal kortaf wordt gereageerd meteen terwijl ik me van geen kwaad bewust ben, of trek ik het me teveel aan?
Maar goed, als iedereen dan nog een keer in een quote zijn of haar nog niet getaxeerde pony even neerzet dan taxeer ik ze met alle liefde voor jullie!