Idd van de eerste 4 groepen kon ik de selectie van de jury prima volgen. Dus denk ook dat er een knappe collectie in de baan komt vandaag. Ben benieuwd, ik dek altijd graag bij een hengst die voor het eerst is ggk..
Ik niet helemaal (1 of 2 pony's)... maar de grote lijn wel.
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 11-02-12 17:04
NWR heb ik weinig van gezien. Vaak kon ik de jury wel volgen al had ik enkelen voordeel van de twijfel gegeven en vandaag nog een keer laten lopen.
Zo, foto's van gisteren overdag zijn uitgezocht en staan online op http://www.dyonnebos.nl Sorry voor de liefhebbers van sectie NWR en B, die heb ik er bijna niet op staan. Foto's van de Welsh Night of the Stallions ga ik nog uitzoeken. Daar heb ik op de foto: voltige, Jan de Boer, paar van de balenrace, Cob Club show, paar NWR's of partbreds die later op de avond waren en de fokker van het jaar. Rest heb ik gemist omdat ik ook nog beetje groom moest spelen.
Ik was er helaas niet bij dit jaar.. Heeft er vandaag ook iemand foto's gemaakt, ben erg benieuwd naar de hengsten die door zijn naar het verrichtingsonderzoek . Iedereen van wie de hengsten hier door zijn iig gefeliciteerd
Ben het met Annash eens, veel mooie sportpony´s, weinig echte "vaderdieren". Een magere score bij de nwr, maar liever wat minder en goede pony's, dan concessies doen in kwaliteit om aan een aantal te komen.
Rivendell
Geplaatst: 11-02-12 21:01
Ik heb beide dagen eigenlijk alleen de sectie A gezien. En vrijdag een klein deel van de B. Helaas mocht mijn grote favoriet (PCS Seven) niet door naar de 2e bezichtiging, waar hij echt wel hoorde. Vond de keuzes best redelijk, alleen had ik het sectie A kampioenschap toch echt anders geplaatst. Ook had ik nog wel wat dieren in de 2e bez. willen zien en een paar andere niet.
Verder heb ik Berry's schitterende cob in actie gezien tijdens het dagkampioenschap. Wat een geweldig dier is dat. Berry, ik kan niet wachten tot ik mijn merrie kan laten dekken door The President.
Iedereen gefeliciteerd met de ingeschreven hengsten. Het was weer een heel leuk weekend. En regtur bedankt voor de logeer partij, was gezellig.
xElienx
Geplaatst: 11-02-12 21:03
melanie, maar jij hebt toch A'tjes? dan zakken ze door hun pootjes
De Cob van Berry was een pláátje! Machtig dier zeg!
Verder veel mooie pony's gezien, maar het kaf is snel van het koren gescheiden en het viel me vandaag toch nog mee. Ben benieuwd naar het verrichtingsonderzoek.
Zal met de foto's bezig, echter denk ik dat er weinig bruikbaars overblijft. Lens is nu voor binnen echt aan z'n eind.
bi mij blijft er ook weinig bruikbaars over...maar acht, het gaat om het idee denk dat die van jou sowieso beter zijn dan die van mij. slechter kan namelijk niet
Rivendell
Geplaatst: 11-02-12 21:45
xElienx schreef:
melanie, maar jij hebt toch A'tjes? dan zakken ze door hun pootjes
Ibalia, ja hoor, gesignaleerd. Mooi dier, en ingeschreven in het stamboek.
AniekR
Geplaatst: 11-02-12 22:03
Zo ik ben ook weer terug, pfff lange zit is het toch wel. Maar weer erg gezellig geweest. Helaas vond ik het niet zo'n beste jaargang bij de NWR hoor. Geheel terecht dus dat er ook flink streng in was gesneden als op vrijdag. Bij de meesten ook zeker mee eens. Vanmiddag vond ik dan toch dat die 7 3-jarigen die terugkwamen een aardige uniforme groep. Niet het beste jaargang denk ik, maar toch wat interessante dieren.
De aangewezen NWR's waren inderdaad: 5. Desperado (v. Bowe) @Ibalia, ja gespot dus 6. Jonkers' Dano (v. DGR Now Or Never) 10. Steerwolde's Vip (v. Hagelkruis Valentijn) 11. Oosting Amigo (v. Oosting Amigo) 23. Vlagberg's Carway (v. Heitrak's Marvin) -> hengst met de beste draf
Mochten mensen nog iets anders willen weten, m'n boekje ligt nu op tafel Verder foto's een beetje op de pc zetten en dan moet ik eerst op verjaardag (nog heel veel energie voor over...). Morgen gaan we verder aan de slag met de foto's. Behalve de 1ste twee hengsten op vrijdagochtend moet alles er op staan.
Rivendell
Geplaatst: 11-02-12 22:03
xElienx schreef:
melanie, zou je dat serieus overwegen op een A'tje? is een flink verschil maar gaaf is hij zeker!
Dit is een hele normale kruising hoor. UIt deze kruising onstaat de sectie C.