Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YWC schreef:In België heb ik net het tegenovergestelde gevoel.
Als je nieuw bent, is iedereen vriendelijk en behulpzaam (waarschijnlijk in de hoop van je merrie te mogen dekken of dat je ooit iets bij hen koopt).
Eens je echter een beetje begint te scoren op de keuringen, steekt de jaloezie en afgunst vlug de kop op.
@moor
Zeg maar tegen diegenen, die zoiets zeggen, dat "die smalle met die blauwe ogen" één van de 4 Welsh cob hengsten is, die bij Welsh Belgium ooit een "premium stallion"-rosette gewonnen heeft.
PeeWij schreef:Danny_D schreef:Hallo,
Peewij te gek voor woorden??? ik heb het wel over Stal Liezelshof waar je als internationaal ooit eens achter mijn hielen mag komen lopen met een zelf gefokte pony waarvan de vader verkocht is naar US en RW winner is!!!!
Make my day
En ik heb het over de misdragingen van personen in en naast de keuringsbaan waar de honden geen brood van lusten!
Maar we weten allemaal wat je bereikt hebt, en daar voor hulde! Maar ga niet naast je schoenen lopen! Iedereen ziet ook dat je je zeer goede pony's al een jaar aan het adverteren bent en ze niet kwijt raakt.
Maar het commentaar wat ik hiervoor gegeven heb is juist gericht tegen de mensen die op voorhand al roepen die of die gaat toch winnen, terwijl niemand weet wie er ingeschreven heeft.
Voor iedereen die gaat veel plezier vandaag!