Maartje78 schreef:okè wij staan geladen en gaan zo al vertrekken! Iedereen veel succes en plezier!
ik heb je zien rijden. Ik loop stage bij Neckermann en zag jullie voorbij rijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
truselientje schreef:Van de cobs zijn door: De Biestermannen's Diplomat, Brunnera Wizard en Ridgehill Emlyn.
Bij de A zijn door: Shorebrooks Sidane, Shorebrooks Hand's Up, Sollers Silver Shadow, Tynyfid Canterbury, Ysselviedts High-wood, Sunstars Cassini, Zwanehoefs Adonis, Ysselvliedts Monte Carlo, De Evertshoeve Elegance, Voermanhof Quicksilver, Winalda Hiems Katrines, Sandys Simba, Shamrocklake Chelsea Fun, Shamrock Royal Heartbeat, RoetsenestHummer, Yssevliedt Iron Destiny en Powys Sant als ik het goed heb. Weet niet of er bij de vet keuring nog hengsten afgevallen zijn.
inowa schreef:ja ik hoorde het vanmiddag al dat hij zich geweldig liet zien...hopelijk doet hij dat morgen ook!
wat vond je van hem? heb hem zelf al een hele tijd niet gezien dus ben wel erg benieuwd hoe hij er nu uitziet..
darwin schreef:dion1anouk schreef:Darwin heb je iets van de Cob's gezien? Welke zijn er door?
Ben benieuwd!! Thanks!
Morgen gaan we wel aanwezig zijn!
de biestermannen Diplomat, Brunnera Wizzard en Flowergirl's Gwellyn.