Heb net te horen gekregen dat de gehuurde "stallen" blijkbaar in een tent ondergebracht zijn (dit had met vooraf ook wel mogen verwittigen
).Maak me wat zorgen dat in zo'n tent de temperatuur wel erg zal oplopen met het huidige weer.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
YWC schreef:Weet iemand welk weer men verwacht ?
Heb net te horen gekregen dat de gehuurde "stallen" blijkbaar in een tent ondergebracht zijn (dit had met vooraf ook wel mogen verwittigen).
Maak me wat zorgen dat in zo'n tent de temperatuur wel erg zal oplopen met het huidige weer.
PeeWij schreef:YWC schreef:Weet iemand welk weer men verwacht ?
Heb net te horen gekregen dat de gehuurde "stallen" blijkbaar in een tent ondergebracht zijn (dit had met vooraf ook wel mogen verwittigen).
Maak me wat zorgen dat in zo'n tent de temperatuur wel erg zal oplopen met het huidige weer.
Hoezo kom je wel eens op de harde weg. Zelfs internationale concoursen worden er boxen geplaatst in tenten. Gewoon hopen dat je aan de buitenrij staat. Meestal kun je het zijl oprollen. Kunnen ze mooi naar buiten kijken en krijgen en als er een briesje staat, heb je gratis verkoeling.
YWC schreef:PeeWij schreef:
Hoezo kom je wel eens op de harde weg. Zelfs internationale concoursen worden er boxen geplaatst in tenten. Gewoon hopen dat je aan de buitenrij staat. Meestal kun je het zeil oprollen. Kunnen ze mooi naar buiten kijken en krijgen en als er een briesje staat, heb je gratis verkoeling.
Zal wel een taalverschil zijn tussen Nederlands en Vlaams, maar een "stal" is bij ons geen "tijdelijke box in een tent", zeker niet als een evenement doorgaat in een hippischcentrum, waar - zoals je op hun site kan zien - wel heel mooie normale stallen aanwezig zijn.
Enfin, laat ons maar hopen dat hij dan aan een buitenrij staat en het zeil kan opgerold worden, zodat hij wat verkoeling heeft of dat het weer tegen dan iets frisser is.