Hallo, ik kan niet terug vinden wanneer de show is.. vrijdag of zaterdagavond? Deze vond ik vorig jaar erg mooi. Ik kan helaas alleen de s'avonds dus wens jullie allemaal alvast een mooie hengstenkeuring, met een heleboel foto's! Kan ik naderhand nog even meegenieten!
Sumic, ik ben er ook vooral vrijdagavond met de show.
creabea
Geplaatst: 12-02-09 10:46
Ik ga in ieder geval vrijdag de jonge hengsten kijken, en misschien ook zaterdag om de aanstaande vader van het veulen te bekijken (HH Don Diego). Nu nog 6 weken, dan hoop ik dat hij/zij er is.
sumic
Geplaatst: 12-02-09 12:28
Dyonne schreef:
Sumic, ik ben er ook vooral vrijdagavond met de show.
Ik weet het nog niet helemaal zeker, moet tot 18.00 werken en heb nog geen liefhebbers gevonden die mee willen gaan.. maar het is nog niet helemaal van de baan hoor, ik moet de anderen gewoon nog zien te overtuigen
Muzefee
Geplaatst: 12-02-09 12:59
Dyonne schreef:
Durf je dat wel aan Joost.
Whaha, ach, genoeg slaapzalen, als het goed is hebben wij met onze groep één slaapzaal. Geen idee hoe luidruchtig wij zijn.
Muzefee
Geplaatst: 12-02-09 13:01
creabea schreef:
Ik ga in ieder geval vrijdag de jonge hengsten kijken, en misschien ook zaterdag om de aanstaande vader van het veulen te bekijken (HH Don Diego). Nu nog 6 weken, dan hoop ik dat hij/zij er is.
zijn er ook mensen die vrijdag heen gaan en mogelijks savonds een klein verslagje van de dag hier willen schrijven, voor de achterblijvers?
truselientje
Geplaatst: 12-02-09 14:07
Ik ben er beide dagen, tuf heen en weer. Ik ben er helaas 's aonds niet bij. Kan helaas niet anders, want ik moet mijn ponys wel voeren natuurlijk. En ach, zo ver is het nu ook weer niet
Hey mieke wil jij dan een klein verslagje plaatsen.?
truselientje
Geplaatst: 12-02-09 14:19
Hey Anneke, zal mijn best doen Sectie NWR/partbred? Denk niet dat ik genoeg tijd heb om voor alle secties een verslagje te plaatsen haha
anna_1981
Geplaatst: 12-02-09 14:22
nee nwr en partbred zijn het belangrijkste jij gaat zeker ook voor de a'tjes heen?
truselientje
Geplaatst: 12-02-09 14:25
Ja, wil de a-tjes ook graag zien...misschien dat er nog wat leuks langs loopt voor Lianne, alhoewel ik ook al een leuke hengst op het oog heb voor dit jaar. Het wordt wel een lange dag weer, maar het is maar 2 dagen in het jaar...je moet er wat voor over hebben
ik ga 1 dag maar we gaan om 6 uur weg. moeten om half 10 in de baan. waarschijnlijk om 12 uur weer. en vervolgens om 1600 uur nog een keer de baan in maar dan onder het zadel.
maar net wat je zegt het is 1x per jaar. We hebben er hard voor getraind. Heb er echt zin in, en nu maar hopen dat ie wil knallen.
veel plezier morgen.
truselientje
Geplaatst: 12-02-09 14:39
Dank je, zal wel lukken Hoop dat het voor jullie zaterdag ook weer een leuke dag wordt, kom jullie vast nog wel tegen.
Zo, de laatste voorbereidingen zal ik hier treffen en dan maar op bed. Wordt namelijk een vroegertje morgen.
Natje_Spirit
Geplaatst: 12-02-09 16:50
Pff niet eerlijk, ik ging ook gaan maar de knecht moet zaterdag niet werken (ouders hebben eigen winkel) dus moet m'n ma in de winkel staan en heb ik dus geen vervoer grrrr . Vind het echt zo spijtig, een vriend van me gaat met 2 hengsten (Liezelshof Magic & Voorens Jack) en ik wil het zo graag zien ! Wil er iemand een verslagje (en eventueel foto's van die 2) maken zodat ik nadien toch een beetje kan meegenieten?