askazita schreef:GEZOCHT
ik zoek een pony/paard
ras : lieft een welsh
leeftijd : niet ouder dan 6
geslacht : maakt nj uit
het moet GEEN beginnerts pony/paard zijn.
maar WEL met pit
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
askazita schreef:GEZOCHT
ik zoek een pony/paard
ras : lieft een welsh
leeftijd : niet ouder dan 6
geslacht : maakt nj uit
het moet GEEN beginnerts pony/paard zijn.
maar WEL met pit
Carriejjjj schreef:Mijn echte voornaam is:******
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Heerhugowaard (N-Holland)
Daar woon ik met: Me ouders, Me zus (16) ,Me broers (18, 12)
Ik heb geen relatie
In het dagelijks leven ben ik: Scholiere
Indien student: ik studeer: Volgend jaar Gymnasium..![]()
Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: 20.. 9 van onszlf derest pension
De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s):2 Shetten 1 welsh 1 kwpn 1 arabier 2 nrps 1 volbloed 1 arabier
Ik heb zelf een Welshpony en mijn band met de Welsh is: ik had mijn eerste rijpony gekregen, en die kreeg een veulen, en die rij ik nu.. het zijn B pony's
Ik fok onder de stalnaam: euhhhhhh gewoon ***** volgens mij.. (ik fok niet, maar onse pensionstal)
Verder heb ik de volgende huisdieren: euhh .. heel veel, te veel om op te noemen
Dit ben ik (foto): op mijn welsh
[ Afbeelding ]
Ik wil nog vertellen dat:
Carriejjjj schreef:Mijn echte voornaam is:Carmen
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Heerhugowaard (N-Holland)
Daar woon ik met: Me ouders, Me zus (16) ,Me broers (18, 12)
Ik heb geen relatie
In het dagelijks leven ben ik: Scholiere
Indien student: ik studeer: Volgend jaar Gymnasium..![]()
Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: 20.. 9 van onszlf derest pension
De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s):2 Shetten 1 welsh 1 kwpn 1 arabier 2 nrps 1 volbloed 1 arabier
Ik heb zelf een Welshpony en mijn band met de Welsh is: ik had mijn eerste rijpony gekregen, en die kreeg een veulen, en die rij ik nu.. het zijn B pony's
Ik fok onder de stalnaam: euhhhhhh gewoon Strooper volgens mij.. (ik fok niet, maar onse pensionstal)
Verder heb ik de volgende huisdieren: euhh .. heel veel, te veel om op te noemen
Dit ben ik (foto): op mijn welsh
Ik wil nog vertellen dat:
Yucome schreef:JAA!! leuke quote's in de opening!!Het maakt mij niet uit wie de opening maakt. Oja welkom Carmen!
ponyta schreef:Fieeekk lavien
_R_G_ _Michelle__
Xeen ambie
RZ_Lin _linkepink_
Bonny4life ponyta
puicky_lover Francien_
_likepink_ BijouCharlie
Cartouchje Laurie1
yocome Deborahh
PollyAgain Jordy_
stalshamrock Yucome
susi askazita
Carriejjjj
deze bokkers hebben de afgelopen 10 pagina's gerageert.. daar maag ik een lijstje van dus pleiss jongens op welsh praat 3 weer aanmelden!