madrieka schreef:@peewij ,heb je het met eveline nog over het rijden gehad want ik heb haar niet meer online gezien
Nee dat zou je toch zelf vragen!
Nog 4 pagina's!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:@peewij ,heb je het met eveline nog over het rijden gehad want ik heb haar niet meer online gezien
PeeWij schreef:madrieka schreef:@peewij ,heb je het met eveline nog over het rijden gehad want ik heb haar niet meer online gezien
Nee dat zou je toch zelf vragen!
madrieka schreef:PeeWij schreef:Nee dat zou je toch zelf vragen!
Ja maar ik heb haar niet meer online gezien vandaar...ik dacht mss heeft ie het er wel over gehad
PeeWij schreef:madrieka schreef:Ja maar ik heb haar niet meer online gezien vandaar...ik dacht mss heeft ie het er wel over gehad
Nadeel van getrouwd zijn, je praat niet meer met elkaar
madrieka schreef:effies in bad...pb iemand me als de link naar het nieuwe topic er is?
thinkaboutit schreef:madrieka schreef:effies in bad...pb iemand me als de link naar het nieuwe topic er is?
ja, wil iemand mij dan ook een pb sturen, dat ik het wel kan vinden??
PeeWij schreef:thinkaboutit schreef:
ja, wil iemand mij dan ook een pb sturen, dat ik het wel kan vinden??
![]()
PeeWij schreef:Hoe moeilijk kan het zijn. Forum index - De Kantine - Rassenpraat - [WPC] Welsh Pony & Cob
madrieka schreef:Ik ben gisteren allemaal kerst en sinterklaas kadootjes wezen kopen...![]()
Natuurlijk weer veel te veel geld uitgegeven![]()
Maar is wel gezellig al die pakjes hier....
PeeWij schreef:madrieka schreef:Ik ben gisteren allemaal kerst en sinterklaas kadootjes wezen kopen...![]()
Natuurlijk weer veel te veel geld uitgegeven![]()
Maar is wel gezellig al die pakjes hier....
Ben je dan de pakkjes piet?
Wat krijg ik?
PeeWij schreef:Hoe moeilijk kan het zijn. Forum index - De Kantine - Rassenpraat - [WPC] Welsh Pony & Cob
PeeWij schreef:Wat wil jij Fredje? Krijg je het toch van mij![]()
![]()
thinkaboutit schreef:PeeWij schreef:Hoe moeilijk kan het zijn. Forum index - De Kantine - Rassenpraat - [WPC] Welsh Pony & Cob
nee niet blond!!!! maar ken niet het hele systeem van bokt uit mn hoofd...
PeeWij schreef:thinkaboutit schreef:
nee niet blond!!!! maar ken niet het hele systeem van bokt uit mn hoofd...
ken je de uitdrukking, je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn. Geldt ook voor blond!
thinkaboutit schreef:ik weet ook wel een paar leuke uitdrukkingen over jou, maar die zal ik maar niet plaatsten hier.... haha
Charly schreef:Hahahahha leuke uitdrukking