[HK]Welshpraat 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ponyta

Re: [HK]Welshpraat 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:50

Laurie, heb jij nog een leuke foto van maddog?

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:22

Welkom iedereen die nieuw is Lachen

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:10

Pfoe ik ben me vandaag toch doodgeschrokken ! Bloos!

Ik was zo bij Nicky, Floris en Casper, eerst lekker Nick en Casper gepoetst, daarna weer het land in gegooit.

Toen Floris gehaald, viés dat ie was, hij had in de modder gerolt, zeker 2 centimeter dikke modder op z'n rug. Ik heb er maar een emmer er overheen gegooit. Tong uitsteken flink gaan poetsen, hij stond ondertussen lekker te slapen. 2 fleecedekens eroverheen gelegd, lekker drooggevreven. toen hij iets droger was moest hij toch eventjes aan het werk.. hij is zó ontzettend modddervet! Ik rij hem elke dag, maar omdat ik natuurlijk de hele vakantie niet ben geweest.. toen begon het keihard te regenen en toen mocht ie weer op stal Tong uitsteken volgende keer beter. Dus weer een zweetdeken op (jaja, hij leeft er zowat van) want hij is zo snel verkouden. hij lekker opdrogen met een plak hooi, ging ik even kijken bij de geiten.

Nu komt het hoor:
Ik zat dus bij die geiten, kijk ik in het andere hok ernaast, zit een geit alleen. Hj moet volgensmij lammen, die zitten daar dan altijd. ze lag lekker op de grond. Dus ik zit die geiten te irriteren, en na een half uur kijk ik nog eens, want ik hoor: méééé. Steekt er ineens een kop uit het achterste van die geit, die keihard aanhet mééé'en is. (weet ff niet hoe het heet) dus ik word helemaal panisch. ren keihard naar het huis van de eigenaar (door de regen Tong uitsteken) ik ben 3x aan, hoor ik eindelijk: 'jaja, ik kom al'. ik begin meteen te zeggen: 'hellup! een geit moet bevallen. er steekt alleen een kop uit!' hij zegt zo in de telefoon: 'een van mijn dieren heeft even hulp nodig met het lammen.' dus ik ren meteen weer panisch terug naar de stal. Komt Jack (eigenaar) de stal in, trekt zo met 1 hand het geitje eruit! ik schrok me dood man Vork Maar mamma geit vond het geitje niet zo aardig Boos! ze ging de hele tijd gapen Tong uitsteken Ik mocht de naam verzinnen, en hij heet Suprice, omdat eht nogal een verassing was voor mij.

Nóu, als dat niet eens een intressant verhaal is he !! Pling

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:42

Fieeekk schreef:
Pfoe ik ben me vandaag toch doodgeschrokken ! Bloos!

Ik was zo bij Nicky, Floris en Casper, eerst lekker Nick en Casper gepoetst, daarna weer het land in gegooit.

Toen Floris gehaald, viés dat ie was, hij had in de modder gerolt, zeker 2 centimeter dikke modder op z'n rug. Ik heb er maar een emmer er overheen gegooit. Tong uitsteken flink gaan poetsen, hij stond ondertussen lekker te slapen. 2 fleecedekens eroverheen gelegd, lekker drooggevreven. toen hij iets droger was moest hij toch eventjes aan het werk.. hij is zó ontzettend modddervet! Ik rij hem elke dag, maar omdat ik natuurlijk de hele vakantie niet ben geweest.. toen begon het keihard te regenen en toen mocht ie weer op stal Tong uitsteken volgende keer beter. Dus weer een zweetdeken op (jaja, hij leeft er zowat van) want hij is zo snel verkouden. hij lekker opdrogen met een plak hooi, ging ik even kijken bij de geiten.

Nu komt het hoor:
Ik zat dus bij die geiten, kijk ik in het andere hok ernaast, zit een geit alleen. Hj moet volgensmij lammen, die zitten daar dan altijd. ze lag lekker op de grond. Dus ik zit die geiten te irriteren, en na een half uur kijk ik nog eens, want ik hoor: méééé. Steekt er ineens een kop uit het achterste van die geit, die keihard aanhet mééé'en is. (weet ff niet hoe het heet) dus ik word helemaal panisch. ren keihard naar het huis van de eigenaar (door de regen Tong uitsteken) ik ben 3x aan, hoor ik eindelijk: 'jaja, ik kom al'. ik begin meteen te zeggen: 'hellup! een geit moet bevallen. er steekt alleen een kop uit!' hij zegt zo in de telefoon: 'een van mijn dieren heeft even hulp nodig met het lammen.' dus ik ren meteen weer panisch terug naar de stal. Komt Jack (eigenaar) de stal in, trekt zo met 1 hand het geitje eruit! ik schrok me dood man Vork Maar mamma geit vond het geitje niet zo aardig Boos! ze ging de hele tijd gapen Tong uitsteken Ik mocht de naam verzinnen, en hij heet Suprice, omdat eht nogal een verassing was voor mij.

Nóu, als dat niet eens een intressant verhaal is he !! Pling

Das zeker interessant Haha! . Wij hebben ook (dwerg)geitjes. Die krijgen meestal eens per 2 jaar jongen. Dan zit er altijd wel eentje bij die aan de fles moet. Meestal worden er 7 kleintjes geboren, bijna altijd tweelingetjes. Die krijgen dan ook allemaal een naam. Ze zijn wel moeilijk uit elkaar te houden haha! Maar ze zijn ook wel heel lief, van die kleine hummeltjes....

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:54

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:08

zo ik ben hier ook al lang niet meer geweest Bloos
Ik zit in Spanje Haha!

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:37

Xeen schreef:
zo ik ben hier ook al lang niet meer geweest Bloos
Ik zit in Spanje Haha!

xeen .. je hebt gelijk.. ik heb jou ook al lang niet meer gesproken op het welsh topic.. maar ik ben er ook wel een tijdje tussen uit geweest Bloos

ow dankje lau(rie).

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:39

owjah .. iemand nog een leuk welshje te koop van ongeveer 1.40, maar moet wel een beetje pit in zitten!

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:56

Hoi allemaal!Welkom voor alle nieuwelingen!
@ Fieeekk : hahah een toepasselijke naam!Je zal je wel rot geschrokken hebben!

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 08:47

Fieeekk leuk om zoiets mee te maken! En toepasselijke naam ja Ja

ponyta ik houd me ogen voor je open! Voorkeur voor merrie/ruin/hengst? leeftijd? Moet al beleerd zijn? Tong uitsteken

Heb verder niet bijgelezen! Wel nieuwe foto's van Byoux!
viewtopic.php?f=53&t=768847&hilit=

En stiekem ook van me andere paard Knipoog
viewtopic.php?f=53&t=768849&hilit=

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:39

Zo dan schrik je wel ja Nagelbijten / Gniffelen
Wel leuk om zoiets een keer meegemaakt te hebben! Vind dat je een leuke naam hebt bedacht Ja

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:43

FZ_Lin schreef:
Fieeekk leuk om zoiets mee te maken! En toepasselijke naam ja Ja

ponyta ik houd me ogen voor je open! Voorkeur voor merrie/ruin/hengst? leeftijd? Moet al beleerd zijn? Tong uitsteken

Heb verder niet bijgelezen! Wel nieuwe foto's van Byoux!

En stiekem ook van me andere paard Knipoog

Was wat fout gegaan Bloos

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:48

Heei,...

Echt hoor mik heb heerlijk met mn (vz) welshje zonder zadel zonder hoofdstel , gewoon zonder tuigage gereden , alleen met de manen..

Heerlijk door de bak heen gegalopeerd echt super, dit uiteraard wel met cap voor de zekerheid Knipoog

Echt leuk. Ik ben blij dat ik hem voor 100% kan vertrouwen en dat we een super band hebben. Anders had ik dit natuurlijk niet kunnen doen Vork

Dit is pas een van men eerste posts in dit topic maar ik had me ergens in het begin al aangemld Haha!

Groetjes Danielle

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:55

Lijkt me zo heerlijk om zo te rijden!!!

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:39

Jordy_ schreef:
Heei,...

Echt hoor mik heb heerlijk met mn (vz) welshje zonder zadel zonder hoofdstel , gewoon zonder tuigage gereden , alleen met de manen..

Heerlijk door de bak heen gegalopeerd echt super, dit uiteraard wel met cap voor de zekerheid Knipoog

Echt leuk. Ik ben blij dat ik hem voor 100% kan vertrouwen en dat we een super band hebben. Anders had ik dit natuurlijk niet kunnen doen Vork

Dit is pas een van men eerste posts in dit topic maar ik had me ergens in het begin al aangemld Haha!

Groetjes Danielle

Dat zal ik maar niet op yucomé doen, hij crost zowiesow al met galoperen. Bloos Maar het lijkt me wel cool! Ik heb gisteren nog op Yucomé gereden, het ging helemaal niet goed. Hij werd afgeleid door de regendruppels op de golfplaten Boos! We zijn nu met changement begonnen. Ik vind het maar moeilijk hoor Tong uitsteken .

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:47

Wajo ik zit op school

zit er een marrokaan op de computer tegenover mij (zit in m'n klas), hij zegt nites... maar op msn:

Hij: Ho.ertje
Ik: pardon?
hij: gothic
ik: Moet jij eens even luisteren. Ik heb een gele skinny jeans aan, een wit vest, een super leuk shirtje. en ik zie alltiijd heel veel gothics, maar die zijn zwart gekleed ? hmm raar
hij: gothic

en ik was het zat, zeg ik zo (in RL): zo he. beter jij je mond houden over msn he ? praat dan even in het echt tegen me

gaat hij op msn gewoon verder met schelden Tong uitsteken
had het echt niet meer, zo kansloos Tong uitsteken in het echt helemaal nites zeggen enzo Tong uitsteken

naja, lekker saai dit, muziek Boos! om half 3 lekker naar Nicky, Floris en Casper (L)

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:51

Hahahahha indd best kansloos *LOL*

Abby_Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:07

Hehee Haha! Mijn pony heeft voor de tweede keer zn zadel opgehad Clown en zn hoofdstel natuurlijk ook Knipoog Ging best wel goed Bloos Heb er foto's van! Tong uitsteken als jullie die willen zien? dan zet ik ze er even op Haha!

xx deborah en sissy

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:14

Ja wil wel zien Ja

Abby_Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:25

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:30

Ja zie ze!
Leuke pony Ja
En ze vond het blijkbaar niet erg!

Abby_Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:39

Gelukkig niet nee! Tong uitsteken Ben echt trots op haar Bloos

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:51

ZOW!! jullie gaan snel!!
vanavond weer naar Zatos hopelijk worden er nu wel mooie foto's gemaakt haha
kunnen jullie gelijk haar nieuwe setje zien Knipoog
Zondag wedstrijd maar ik sta niet op de startlijst Boos! dus heb ik helene net gemailt nu gaat ze me dr op zetten maar mijn startkaart is er nog niet Verdrietig
maar ik ben wel benieuwd

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:57

SH.IT NU MOET IK HC STARTEN Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 15:33

ponyta schreef:
owjah .. iemand nog een leuk welshje te koop van ongeveer 1.40, maar moet wel een beetje pit in zitten!

Ik zal ook wel voor je kijken. Wow!