Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
flink gaan poetsen, hij stond ondertussen lekker te slapen. 2 fleecedekens eroverheen gelegd, lekker drooggevreven. toen hij iets droger was moest hij toch eventjes aan het werk.. hij is zó ontzettend modddervet! Ik rij hem elke dag, maar omdat ik natuurlijk de hele vakantie niet ben geweest.. toen begon het keihard te regenen en toen mocht ie weer op stal
volgende keer beter. Dus weer een zweetdeken op (jaja, hij leeft er zowat van) want hij is zo snel verkouden. hij lekker opdrogen met een plak hooi, ging ik even kijken bij de geiten.
) ik ben 3x aan, hoor ik eindelijk: 'jaja, ik kom al'. ik begin meteen te zeggen: 'hellup! een geit moet bevallen. er steekt alleen een kop uit!' hij zegt zo in de telefoon: 'een van mijn dieren heeft even hulp nodig met het lammen.' dus ik ren meteen weer panisch terug naar de stal. Komt Jack (eigenaar) de stal in, trekt zo met 1 hand het geitje eruit! ik schrok me dood man
Maar mamma geit vond het geitje niet zo aardig
ze ging de hele tijd gapen
Ik mocht de naam verzinnen, en hij heet Suprice, omdat eht nogal een verassing was voor mij.
Fieeekk schreef:Pfoe ik ben me vandaag toch doodgeschrokken !![]()
Ik was zo bij Nicky, Floris en Casper, eerst lekker Nick en Casper gepoetst, daarna weer het land in gegooit.
Toen Floris gehaald, viés dat ie was, hij had in de modder gerolt, zeker 2 centimeter dikke modder op z'n rug. Ik heb er maar een emmer er overheen gegooit.flink gaan poetsen, hij stond ondertussen lekker te slapen. 2 fleecedekens eroverheen gelegd, lekker drooggevreven. toen hij iets droger was moest hij toch eventjes aan het werk.. hij is zó ontzettend modddervet! Ik rij hem elke dag, maar omdat ik natuurlijk de hele vakantie niet ben geweest.. toen begon het keihard te regenen en toen mocht ie weer op stal
volgende keer beter. Dus weer een zweetdeken op (jaja, hij leeft er zowat van) want hij is zo snel verkouden. hij lekker opdrogen met een plak hooi, ging ik even kijken bij de geiten.
Nu komt het hoor:
Ik zat dus bij die geiten, kijk ik in het andere hok ernaast, zit een geit alleen. Hj moet volgensmij lammen, die zitten daar dan altijd. ze lag lekker op de grond. Dus ik zit die geiten te irriteren, en na een half uur kijk ik nog eens, want ik hoor: méééé. Steekt er ineens een kop uit het achterste van die geit, die keihard aanhet mééé'en is. (weet ff niet hoe het heet) dus ik word helemaal panisch. ren keihard naar het huis van de eigenaar (door de regen) ik ben 3x aan, hoor ik eindelijk: 'jaja, ik kom al'. ik begin meteen te zeggen: 'hellup! een geit moet bevallen. er steekt alleen een kop uit!' hij zegt zo in de telefoon: 'een van mijn dieren heeft even hulp nodig met het lammen.' dus ik ren meteen weer panisch terug naar de stal. Komt Jack (eigenaar) de stal in, trekt zo met 1 hand het geitje eruit! ik schrok me dood man
Maar mamma geit vond het geitje niet zo aardig
ze ging de hele tijd gapen
Ik mocht de naam verzinnen, en hij heet Suprice, omdat eht nogal een verassing was voor mij.
Nóu, als dat niet eens een intressant verhaal is he !!
. Wij hebben ook (dwerg)geitjes. Die krijgen meestal eens per 2 jaar jongen. Dan zit er altijd wel eentje bij die aan de fles moet. Meestal worden er 7 kleintjes geboren, bijna altijd tweelingetjes. Die krijgen dan ook allemaal een naam. Ze zijn wel moeilijk uit elkaar te houden haha! Maar ze zijn ook wel heel lief, van die kleine hummeltjes.... ponyta schreef:Laurie, heb jij nog een leuke foto van maddog?

Xeen schreef:zo ik ben hier ook al lang niet meer geweest
Ik zit in Spanje

FZ_Lin schreef:Fieeekk leuk om zoiets mee te maken! En toepasselijke naam ja
ponyta ik houd me ogen voor je open! Voorkeur voor merrie/ruin/hengst? leeftijd? Moet al beleerd zijn?
Heb verder niet bijgelezen! Wel nieuwe foto's van Byoux!
viewtopic.php?f=53&t=768847&hilit=
En stiekem ook van me andere paard
viewtopic.php?f=53&t=768847&hilit=
Jordy_ schreef:Heei,...
Echt hoor mik heb heerlijk met mn (vz) welshje zonder zadel zonder hoofdstel , gewoon zonder tuigage gereden , alleen met de manen..
Heerlijk door de bak heen gegalopeerd echt super, dit uiteraard wel met cap voor de zekerheid![]()
Echt leuk. Ik ben blij dat ik hem voor 100% kan vertrouwen en dat we een super band hebben. Anders had ik dit natuurlijk niet kunnen doen![]()
Dit is pas een van men eerste posts in dit topic maar ik had me ergens in het begin al aangemld![]()
Groetjes Danielle
Maar het lijkt me wel cool! Ik heb gisteren nog op Yucomé gereden, het ging helemaal niet goed. Hij werd afgeleid door de regendruppels op de golfplaten
We zijn nu met changement begonnen. Ik vind het maar moeilijk hoor
. 
in het echt helemaal nites zeggen enzo 
om half 3 lekker naar Nicky, Floris en Casper (L)
Mijn pony heeft voor de tweede keer zn zadel opgehad
en zn hoofdstel natuurlijk ook
Ging best wel goed
Heb er foto's van!
als jullie die willen zien? dan zet ik ze er even op
(ben niet handig met computers)

Ben echt trots op haar

dus heb ik helene net gemailt nu gaat ze me dr op zetten maar mijn startkaart is er nog niet
ponyta schreef:owjah .. iemand nog een leuk welshje te koop van ongeveer 1.40, maar moet wel een beetje pit in zitten!