Ik ben vanavond alleen thuis jeeeeeuj Maar ik moet er vanavond ook bij zijn bij de opening van tnieuwe topic ik heb besloten dat dat zeker weten deze dag nog moet
ben ik ook weer net mijn zusje op wezen halen van kamp en krijgen we te horen dat de manege waarschijnlijk verkocht is en dat het een pension stalling word...
Mijn echte voornaam is: Marloes Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Heino (Overijssel) Daar woon ik met: Een beestenboel en mn vader, moeder, zus en broer (of is dat nou juist de beestenboel? ) Ik heb wel/geen relatie: Een relatie, wat is dat? Dat is dus een nee.. Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam: - In het dagelijks leven ben ik: Hip en melig Indien student: ik studeer: Gymnasium 2e jaar.. Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: 3 (en hopelijk binnenkort nog meer..) De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): Karamel en Jonica, sectie NWR, en nog Magnifique, maar dat is geen Welsh Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is: Ik fok onder de stalnaam: Topsvoort Verder heb ik de volgende huisdieren: Moet ik alle dieren op gaan noemen? Euh, mijn broer, 3 pony's (!!), 4 schapen, 15 katten, koeien (geen idee hoeveel ) en veel muizen en spinnen Dit ben ik (foto): Oops, bad hair day Ik wil nog vertellen dat: Jullie altijd wel erg snel 500 pagina's hebben