Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
crazy_funky schreef:denisesilver schreef:Stille meelezer die zich afvroeg wie er hier naar de sportdag gaat morgen? Ik kwam er per toeval achter dat die dus al morgen is, dus misschien dat ik even die kant op rijd.
Niet voor de sportdag maar voor de inspectie in de ochtend.
AirborneStud schreef:Ons merrieveulen Airborne Be United (v. Airborne Montgomery, m. Airborne Be A Natural) haalde een eerste premie tijdens de inspectie.Vandaag komen alle resultaten op de website https://www.nwpcs.nl, begreep ik.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Foto’s: Kim Renders
rowindie schreef:HoiHoi, ik ben rustig aan het rondkijken naar hengsten voor komend seizoen.
Nu ben ik er voor mijn nieuwe merrie nog niet helemaal uit… Mocht er iemand ideeën hebben voor haar hoor ik het graag![]()
Hengst moet wel bovenin de maat zitten aangezien de merrie zelf aan de kleine kant is en wil er graag wat meer maat in fokken. Voorkeur gaat uit naar een kleur hengst…. Al begin ik steeds minder allergisch te worden voor schimmels dus wie weet!
https://www.allbreedpedigree.com/thunders+ruby
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
butengeweun schreef:Weet iemand al toevallig al welke datums er keuringen en inspectie dagen zijn. De kalender van het stamboek heb ik een beetje ruzie mee.
Wat een leuke heer. Heb je oom correcte standfotos van hem ben zelf rustig aan het kijken. Of komt hij ook naar de hengstenkeuring in februari?
AirborneStud schreef:butengeweun schreef:Weet iemand al toevallig al welke datums er keuringen en inspectie dagen zijn. De kalender van het stamboek heb ik een beetje ruzie mee.
Wat een leuke heer. Heb je oom correcte standfotos van hem ben zelf rustig aan het kijken. Of komt hij ook naar de hengstenkeuring in februari?
De hengstenkeuring is op 7 en 8 februari in Ermelo. Omdat wij dan heel druk zijn moeten we nog even kijken of we Monty mee kunnen nemen. Maar op onze site of insta-pagina (zie bio) zie je ook standfoto’s.
Onder voorbehoud de data:
Op 5 juli is de regionale keuring Heeswijk Dinther (Zuid)
Op 12 juli is RK Zuidenveld (Noord)
Op 19 juli is RK Heteren (Midden)
Op 26 juli is RK locatie nog onbekend (Noord)
Op 2 augustus is RK Hellendoorn (Midden)
Op 23 augustus is de Centrale Keuring
Op 20 september is de inspectiedag/late veulenkeuring/sportdag