Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cemlys schreef:Dat wel, maar als je dat zou willen waarom dan geen veulen zoeken met wel een goed (vol) papier?
Cemlys schreef:Ok, gewoon goed nadenken wat je over een paar jaar wil, want als je vooraf wat in je hoofd hebt en straks als hij 3 wordt, beantwoordt hij niet aan je verwachtingen, dan blijf je daar tegenaanlopen. Als hengst zijnde heeft het zowiezo weinig zin om in te schrijven.
Dreamflower schreef:Ik ben een tijdje terug ook eventjes in dit topic geweest, nu weer even terug.
Ik lees over de huisvesting.
Wij hebben hier nu gewoon boxen, maar het uitmesten is inderdaad erg veel werk. In de toekomst wil ik overgaan op loopstallen met paddocks.
Maar nu even een ander vraagje, hoe voeren jullie je A-tjes qua ruwvoer in de winter.
Omdat ze maar zo weinig nodig hebben is mijn ervaring dat ze het binnen een uurtje al op hebben en dan maar de rest van de dag voor zich uit staan te kijken tot de volgende voerbeurten.
Een slowfeeder zou kunnen maar dan nog zijn ze amper 2 uurtjes bezig per voerbeurt... Hoe doen jullie dat?
superwoman schreef:Tjeetje jenny,dat is echt heel slecht nieuws voor jullie en de pony's. Hoop dat jullie binnenkort weer eens goed nieuws krijgen en dus nieuwe mogelijkheden.
Onze sectie b pony's krijgen onbeperkt hooi. Eerst aten ze heel veel,maar nu niet meer. Juist omsat ze weten dat het niet op gaat,worden ze rustiger met eten is mijn ervaring.