oke bedankt ik vindt het ook niet zo super maar ik had er dit keer niet echt een gevoel bij meestal gooi ik er echt al mijn gevoel in e als ik het dan na lees moet ik ook bijna janken
Ja ze komen ergens van binnen niet dat ik het slecht heb ofzo maar echt happy voel ik me niet zo snel en meestal dan komt het gewoon ergens vandaan geen idee hoezo
als ik me maar een beetje verdrietig voel komt er al zoiets uit
en ik heb eigenlijk moeite er mee om zo mijn gevoelens te uiten(zeg maar door te praten) dus doe ik het in gedichten
en ik kan ook geen vrolijke gedichten maken geen idee waarom maar dat kan ik gewoon niet het vrolijkste wat er ooit uit is gekomen is van 4 jaar geleden verder zijn het alleen maar droevige gedichten en ik kan ook alleen maar droevige verhalen schrijven enzo kan eigenlijk gewoon niks vrolijks schrijven
het enige wat ik wel vrolijk kan dat zijn bewerkingen maar ik houd er meer van om donkere kleuren te gebruiken meestal zijn felle kleuren voor aanvragen
das echt vervelend hé dan zit je echt zo van ja hoe moet ik dit nou weer uitleggen dan kan ik dat gewoon echt niet dus dan komt er maar weer een gedicht uit dan ga ik naar mijn kamer of op school na een proefwerk en dan begin ik opeens 10 gedichten achter elkaar te maken of ik begin opeens een verhaal te schrijven en soms zit ik midden in een gesprek en dan zeg ik wacht ff en dan schrijf ik ff snel een gedicht dan zitten ze me echt aan te kijken van wat doet die gek
ja dat is zo en ja ik kan ook gewoon comuniceren(of hoe je dat ook schrijft0 maar ik vindt dichten enzo gewoon heel leuk maar moet zo gaan slapen ga denkik nog wat gedichten maken en dan plaats ik die hier morgen wel