Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yootha schreef:Yorrie schreef:Zeg eh, waar is Yootha nou dan?!? Zet ik me hier toch ff een super aanbieding neer, vlucht ze weg! Zucht...
Yootha moest naar school toe om te notuleren.
Yootha schreef:Yorrie die 2e handse is nog 1/3 van jouw nieuwprijs. Maar ik zal het aan ze doorgeven. Bedankt voor de info.
benniebang schreef:nee, ga ff hapje eten.... jam jam!
benniebang schreef:nee, ga ff hapje eten.... jam jam!
Welshfanatic schreef:Ola
Welshfanatic schreef:How is you?
Welshfanatic schreef:Joah ook wel best, geloof ik. Gaat z'n gangetjeFF lensen kijken
![]()
Welshfanatic schreef:Joah, niks is zeker hier![]()
Welshfanatic schreef:Hahaha, achjah. School hier gaat wel goed... Lekker rustig weekje, geen geleer oid.
Welshfanatic schreef:Ohwjah, ik heb vandaag deel van m'n portfolio ingeleverd, de presentatie
Ik doe Fotonica![]()
Welshfanatic schreef:Jah idd, heel leuke opleiding, maar wel veel verschil in niveau... Maarjah, je kan niet alles hebben
Welshfanatic schreef:Nou hier dus net andersom. Ik weet veel dingen al en praktisch leer ik veel. Anderen juist niet, bovendien ben ik al wat ouder en snap ik het systeem beter dan de 16jarigen, hehe.
Yorrie schreef:benniebang schreef:nee, ga ff hapje eten.... jam jam!
Eet smakelijk! Gaan wij ook zo doen bij de Ikea (gratis, dus da's altijd goed!).