Is wel leuk.. een paar quotes.Maar ach, anders doen we de volgende x een grote opening weer ? Ik ben aan't tekenen, dus even wat trager.
http://i44.tinypic.com/rw1e1f.jpgIk kon 't niet laten om dat plaatje van gister zelf ook te tekenen.. Niet dat ik überhaupt ooit teken..ofzo.
Arwin6 schreef:haha iedereen is bij de mac geweest today Ja en bij mij was het Mcflurry ding apparaat oververhit. Niet eerlijk. En toen ging ik maar ergens anders een ijsje halen en toen zag ik 5 minuten later iemand uit de Mc comen met een Mcflurry.
Mag ik dit keer weer in de opening. ( jaaa. ik zal lief zijn ja! ) En ik ben er de laatste tijd niet vaak meer. Maar t is zo druk.
Vanny_ schreef:m'n moeder heeft net Burger king gehaald en ga zo mcflurry halen mag wel voor een keer vind ikAaah al die Mc flurry's.Wij hebben hier geen Mc. Was ik er een keer, deed het MCflurry apparaat geval het niet.
Vanny_ schreef:of sundae ijsje met caramel & nootjes offf zo'n ijshoorntje MCflurry heeft een nieuwe : cornetto.
Vanny_ schreef:of sundae ijsje met caramel & nootjes offf zo'n ijshoorntje Ja dat ijs is echt lekker zit een beetje tussen soft ijs en schep ijs in.
_Barbara_ schreef:Bij ons hebben we alleen de nieuwe caramel met van die heerlijke nootjes. En dan geen rolo. Daar hadden ze : M&M , rolo en caramel& cornetto. Jaaaa. 491 Nog maar 9 .