Ik was net bij de Mac. Was het macflurry apparaat te heet geworden.
Maargoed. ben net naar de stad geweest, jas en broek gekocht.
En wat is het zaaaaaaaaaliiggg weer!
Maar ik moet weer gaan we gaan BBQen.
LYSANNO
Geplaatst: 10-04-09 17:33
OH BBQ. LEKKER. Doei.
- Ik heb zin om lekker op het strand tezitten. Jammer genoeg is hier geen strand. Wat heb jij vandaag gedaan Rebec? Oja, fox-en zeg ik altijd hierzo. En vergeet altijd dat jullie hier niet wonen omdat ik met jullie eigelijk over hetzelfde praat als hier met vriendinnen. xD Vandaar.
LYSANNO
Geplaatst: 10-04-09 17:36
Rebeccaa schreef:
"zoek het dan ook uit, trut". ja thanks mam. ik ook van jou ?
<3 Aaargh Rebecca. Vind het echt zo rot voor je. Ze bedoelt het idd vast niet zo. Ze heeft misschien ook wel erg veel aan de hoofd (met ziekte jaa enz.) Maar toch, het 's niet leuk.
Naja, 't is niet anders hé. Maarja, soms baal ik wel van m'n moeder hoor..
Ik heb om 9 uur die prik gehaald, uren in dorp rondgelopen ( ) ehm, boodschappen gehaald, de was half gedaan , half uur/40 minuten geskate, Ben&Jerry's gegeten..
ja heel de middag op manege geweest met me zus en nu dus bekaf.. moe pff.. me rug is moe eten is nog niet klaar en moet ook nog douchen waar ik dan dus bijna geen Puff meer voor heb.. blewhh!
OH ik ga zo ook @mac. Teminste, als ik naar fox ga. Want dan ga ik altijd naar fox even om 11uur ofzo nog even bij de mac zitten. Die nieuwe macflurie is lekker.
Maar ik ga douche en naar Feestje van mijn vriendin Tot morgeeen<3
_Barbara_
Geplaatst: 10-04-09 18:16
Arwin6 schreef:
Lil Wayne geeft binnekort een concert in Nederland hé
DIE IS VET, IK WIL DAARHEEN
LYSANNO
Geplaatst: 10-04-09 18:35
Arwin6 schreef:
haha mijn vriendin heet weer Lisanne en jij weer Lysanne heb ook nog een Lianne een laura een lotte en Larissa al die namen met een L xD
haha vandaar. Oke. LYSANNE. Oke, doei.
Vanny_
Geplaatst: 10-04-09 18:42
fijn Carolien dat Arwin braaf was bij de smid
Door jullie ga ik zo na 't eten ook naar de mac heb ik besloten, lekkere sundae halen of mcflurry, of gewoon zo'n hoorntje is ook zooo lekker hmm welke zal ik kiezen xD
zoo ik ben ook echt dood heb Bandit z'n staart & benen gewassen zodat ie er morgen een beetje fatsoenlijk eruit ziet op de club. En daarna gereden, ging echt voor geen meter en zelf zit ik m'n ass eraf te rijden en die pony huppelt maar een beetje rond met z'n kop ergens in tokio ofzo. (ex)instructrice zei al dat je het aan z'n kop zag dat ie liep te draken.. we houden het maar op "lentekriebels" want hij raakt ook elke keer z'n aandacht kwijt en totaal niet geconcentreerd. Op een gegeven moment gaat ie toch bokken in de galop, lag er echt bíjna af . Ik wil gewoon echt weer lessen maar dat kan niet.. zo schiet het niet op
nouja morgen springen, vindt ie altijd wel leuk dus hoop dat het goed gaat.